Lady Gaga: sinistra marionetă a vrăjmaşilor Sf. Cruci
Toate imi sunt ingaduite, dar nu toate imi sunt de folos (I Corinteni 6, 12)
> Boicotaţi activ concertul Lady Gaga din 16 august din Piaţa Constituţiei
> Trimiteti acest mail la cit mai multi tineri pentru a sti ce rezonante demoniace si satanice se doresc a se manifesta la acest concert
Lady Gaga: sinistra marionetă a așa-zișilor „iluminați” (prima parte)
de Ştefan Marinescu
Oricât de mediatizate, de sclifosite și de înfumurate ar fi, despre „stelele” din showbizz-ul internațional răzbat, din păcate, de cele mai multe ori știri şocante, în conformitate cu care ele ar fi dependente de droguri, alcoolice, perverse și depravate. Adevărul este că prin promovarea acestui gen de personalități destructurate, se induce mai ales în rândul tinerilor, care sunt foarte sensibili la tot ce apare nou, ideea că a te droga, a-ți vinde sufletul Satanei, a obține faimă și bani cu orice preț este ceva extraordinar, „cool”. Astfel, în mințile credule și naive ale multor tineri spălați astfel pe creier de mediatizarea intensă a acestor idei, războiul, distrugerea în masă, violența și chiar autodistrugerea sunt doar o joacă, ceva care nu reprezintă nimic rău în sine, ci este expresia libertății de opinie și de alegere. În realitate însă, mulți așa-ziși artiști au constatat pe pielea lor că odată ce au făcut pactul cu Satana, nu le-a fost tocmai ușor să scape. Un caz foarte cunoscut este Alice Cooper, care a mărturisit că după ce a făcut un pact satanic pentru a deveni faimos, a reușit aceasta, dar este atât de chinuit sufletește, încât a ajuns de mai multe ori să fie internat la psihiatrie.
În mesajele transmise prin așa-zisa muzică modernă sunt în mod voit amestecate binele și răul, sclavia față de sistem și depravarea sunt prezentate a fi stări dezirabile ale oamenilor. Semnele făcute cu mâna, posturile corporale abordate, pretinsele talismane cabalistice, îmbrăcămintea, imaginile sau decorurile create caută să inducă un „crez”, o pseudo-religie aberantă și luciferică de genul „omul este propriul său DUMNEZEU”. Tinerii lipsiți de discernământ, cuceriți de modernitate, încântați că toate acestea sunt la modă, imită, preiau în viața personală, îngână inconștient refrenele și invocațiile lugubre din versurile unor melodii, fără a realiza consecințele nefaste pentru universul lor psiho-emoțional ale acestei așa-zise muzici.
- Lady Gaga: marioneta așa-zișilor „iluminați”
Simbolismul manifestărilor cântăreței Lady Gaga este atât de evident, încât un om de bun-simț ar putea să se întrebe dacă nu cumva totul este doar o glumă de prost gust. A descoperi mesajele așa-zișilor „iluminați” transmise prin intermediul acestei ființe scelerate poate fi un exercițiu folositor pentru mulți tineri fani. La o analiză atentă, se poate constata că întreaga sa personalitate este un produs al controlului mental, în care a fi superficial, incoerent sau absent mental pare ceva foarte la modă.
Numele
> Să vedem ce reprezintă Lady Gaga, plecând chiar de la numele ei. „Gaga” pare a fi un termen care se referă la retardare mintală. Iată câteva sinonime ce apar în dicționarul limbii engleze: imbecilitate voioasă, fără minte, nebunatic, capricios, frivol, inconsistent, fără creier, imbecil, neglijent. Argou: șocat, afectat de iraționalitate sau de handicap mintal, dement, nebun, deranjat, tulbure, instabil, alienat, neghiob, maniac, bolnav mintal, lunatic, pierdut, dezechilibrat, bolnav, netot.
> În limba română termenul are o semnificaţie asemănătoare, fiind un cuvânt ce exprimă gângureala copiilor sau strigătul gâştelor, ambele variante făcând referire la un stadiu primar de dezvoltare mentală. Probabil că termenul „ga” este cuvântul cel mai ușor de pronunțat în orice limbă și, de multe ori, este primul sunet emis de un copil ce încearcă să vorbească. Astfel, numele starului Gaga este o contradicţie în termeni, o mascaradă, pentru că el ar însemna „sunt o doamnă (Lady) fără minte (Ga-ga)”. Această minte goală poate fi umplută, desigur, cu orice prostie. Această stare de prostraţie este obținută după ce controlul mental a fost dus la bun-sfârșit.
> Unele surse spun că numele aşa-zisei cântăreţe face trimitere la cântecul formației Queen „Radio Gaga”. Semnificativ este faptul că videoclipul acestei melodii foloseşte imagini din filmul apărut în 1927, numit „Metropolis”. Tema acestui film este tipică pentru ideile de manipulare în masă ale clicii de la vârful francmasoneriei. Filmul ilustrează manipularea unei femei frumoase şi bune la suflet pe nume Maria, a cărei înfăţişare plăcută este folosită de un savant nebun pentru a fi reprodusă prin crearea unui adevărat monstru artificial controlat mental. Acest robot care preia înfăţişarea Mariei este folosit de savantul scelerat în scopul subjugării maselor de oameni. Cadrul filmului este creat dintr-un straniu amestec de ştiinţă (motivul omului de ştiinţă nebun şi obsedat) şi magie neagră, reprezentată în mod concret prin imaginea pentagramei inversate plasată în laboratorul omului de ştiinţă chiar deasupra robotului creat de acesta şi care va prelua înfăţişarea inocentei Maria. Tema acestei modificări de personalitate, sau mai bine zis folosirea abuzivă a unui trup uman pentru manifestarea unui spirit malefic, o regăsim în spectacolele sau videoclipurile unor cântăreţe precum Kylie Minogue, Beyoncé, Lady Gaga, Rihanna, Madonna, Witney Houston, Narsha, Belinda etc.).
Logo
Logo-ul său este revelator și expresiv. Este un trup feminin fără cap, un fulger îl traversează și se termină în zona genitală. Înțelegem de aici faptul că se pune accent pe lipsa de gândire conștientă din partea cântăreței. Trupul seamănă cu un manechin folosit la expunerea hainelor în magazine. Fulgerul sugerează o forță luciferică ce animă trupul, iar în acest sens amintim că fenomenul de control mental bazat pe traumă este deseori indus cu ajutorul electroșocurilor. Dar să revenim la simbolul fulgerului și ce dorește să transmită aici: majoritatea grupărilor fondate și finanțate de francmasoni folosesc acest simbol. În esență, fulgerul este un simbol al puterii, simbol pe care îl regăsim la greci, romani, popoarele nordice și creștini. În schimb, francmasonii – care și-au făcut un obicei din a întoarce pe dos toate simbolurile spirituale și a le folosi în scopurile lor perverse – au reactivat simbolul trăsnetului deturnându-l de la semnificația sa inițială și atribuindu-l ființei infernale pe care o adoră, adică Lucifer – purtătorul „luminii” satanice. Astfel, pornind de la logo-ul folosit, putem înţelege destul de uşor în slujba cui se află acest star atât de mediatizat.
Videoclipurile
Aproape toate videoclipurile cântăreței Lady Gaga conțin simboluri oculte și trimiteri destul de fățișe pentru controlul mental.
- „Born this way”
În anul 2011 Lady Gaga revine cu un nou album „Born this way” [Născut în acest mod, n.t.], în care figura sa de paiaţă a aşa-zişilor „iluminaţi” se conturează pe deplin. Ne întrebăm cât ar trebui să continue cu această mascaradă până ce oamenii vor înţelege că aceste mesaje, videoclipuri, spectacole, nu sunt deloc întâmplătoare? Ce ar trebui să se mai petreacă, pentru ca noi să luăm o atitudine?
Iată ce spunea Mike Adams într-un articol din Natural News:
Cred că Lady Gaga este un pericol pentru sănătatea mentală a celor care îi ascultă muzica. După părerea mea, muzica sa este un asalt mental plin de texte obscene și pline de sexualitate [degradantă], ce promovează în rândurile adolescenților sexualitatea [degradantă] uitând să menționeze toate responsabilitățile care ar trebui să însoțească un subiect de acest gen (controlul nașterilor, ce înseamnă să fii părinte, a face sex protejat, abstinența, consecințele unei sarcini etc..)
Sincer, am ignorat acțiunile acestei starlete pop, care caută cu disperare atenția noastră, până în momentul în care s-a îmbrăcat într-o haină din carne crudă, adică din hoit de animal. A te acoperi cu hălci din carne moartă de animal și a urca pe scenă înseamnă cel puțin o stare de dezechilibru mental sau adorarea într-un anume fel a morții (sau poate ambele lucruri)… Ceea ce face ea este să infesteze mințile tinerilor cu idei într-adevăr otrăvitoare şi periculoase despre sexualitate și eros, și să dea acestor idei o înfăţişare necrofilă.
Iată din ce cauză depinde mai ales de părinți să-și protejeze copiii de asaltul satanic declanșat prin intermediul acestor popstaruri dezechilibrate și de ideile periculoase pe care acestea caută să le inducă. Părinții își pot folosi discernământul și bunul simț pentru a-și apăra copiii împotriva acestor manifestări malefice prin următoarele acțiuni:
1) Să afle, cu mult tact, ce fel de muzică ascultă și urmăresc copiii.2) Să le explice și să-i ajute să înțeleagă partea rea a personajului Lady Gaga și să elimine din casă muzica și videoclipurile acesteia.
3) Să șteargă și să înlocuiască temele ei muzicale atractive pentru copiii lipsiți de discernământ, dar stranii și malefice, care sunt folosite ca sonerii, din aparatele copiilor (telefon, iPad, iPod etc.).
4) Să nu susțineți economic această persoană. Nu permiteți copiilor voștri să cumpere CD-urile sale, nici bilete la concerte, nici tricouri sau alte articole care i-ar aduce vreun beneficiu.
5) Vorbiți despre sex cu copiii voștri dintr-un punct de vedere responsabil, ca un veritabil părinte. Explicați-le consecințele pe termen lung al unei sarcini nedorite și învățați-i să practice o sexualitate sigură și protejată sau abstinența, în funcție de crezurile voastre religioase sau filozofice.
6) Considerați cei șapte ani de acasă și educația în familie ca fiind cea mai importantă formă de școlarizare deoarece acest lucru îi poate proteja copiii voștri de influențele distructive ale copiilor din școlile convenționale care sunt, în mare parte, adoratori ai acestei popstar.”
Revenind la albumul „Born this way”, dincolo de melodia ritmată specific, hitul cu acelaşi nume nu face decât să maimuţărească şi să ia în derâdere unul dintre arhetipurile fundamentale ale umanităţii, maternitatea. Imaginile hidoase folosite, departe de a fi întâmplătoare, asociază actul sacru al concepţiei şi al naşterii cu manifestări oribile, demonice şi satanice, cu urâtul şi cu infernalul. Astfel, prin tehnicile NLP insidios folosite, se inculcă pe nesimţite în psihismul celor slabi de îngeri şi al tinerilor neştiutori repulsia faţă de actul naşterii, faţă de actul amoros. Acestea sunt prezentate ca ceva scabros, ceea ce face ca în subconştientul spectatorilor tineri (cei meniţi să asigure perpetuarea umanităţii) să se insinueze idei şi tendinţe contrare firii şi instinctului procreator.
Iată ce declara Laurieann Gibson, directorul de creaţie al videoclipului: „La început, atunci când m-am gândit la naşterea unei noi rase, căutam să-mi imaginez cum se va deplasa sau ce alte caracteristici de mişcare va avea, apoi am înţeles că era o rasă aflată în interiorul rasei noastre, adică o stare mentală diferită”. Menţiunea „o stare mentală diferită” este cam stranie, mai ales că este vorba despre Gaga, care e cunoscută ca fiind manipulată mental în cadrul Proiectului Monarch. Procesul prin care va avea loc această aşa-zisă concepţie trebuie aşadar să fie privit prin prisma elementului care se repetă în majoritatea videoclipurilor lui Gaga, adică tocmai programarea mentală. Astfel, în termeni de programare mentală, putem spune că videoclipul sugerează că asistăm la „naşterea” prin disociere, prin compartimentare a unui noi personalităţi în fiinţa umană „gazdă”, iar prin extensie, ni se sugerează „naşterea” unei rase degenerate şi obediente în interiorul rasei umane „gazdă”.
„Naşterea” nu este altceva decât un proces de producere a personalităţilor multiple ce are loc în mintea fiinţelor umane care sunt victime ale Programului Monarch. „Nou născuţii” sunt însemnaţi prin coarnele ce le ies din frunte, iar noi ştim că procesul în sine este provocat prin traume, violenţe şi abuzuri inimaginabile, făcute după bunul plac al programatorilor. Înainte de a trece la declaraţia paiaţei Gaga referitoare la această melodie, vom comenta prima imagine cu care debutează videoclipul, un triunghi cu vârful în jos ce încadrează un unicorn.
Unicornul este un animal misterios ce a reprezentat dintotdeauna puterea divină, puritatea, iar cornul său era considerat ca fiind săgeata dreptății dumnezeieşti, raza solară, sabia lui DUMNEZEU. Istoricii religiei au găsit picturi care Îl înfățișează pe DUMNEZEU dând nume animalelor, iar în fruntea tuturor perechilor de animale se afla un inorog. În Bibliile ilustrate, acest animal misterios apare între Adam și Eva, iar cornul său este îndreptat către arborele binelui și răului. Sfântul Ambrozie spunea că „originea unicornului este un mister, asemeni nașterii lui Iisus”. În creştinism, simbolul unicornului este intim legat de puritatea şi sfinţenia Fecioarei Maria.
Legătura dintre unicorn şi conceptul de virginitate/puritate este redată de un mit popular medieval în care se spune că, pentru a captura un unicorn, era nevoie de prezenţa unei fecioare. Imaginea unicornului într-un triunghi cu vârful în jos (reprezentare în tradiţiile ezoterice a aspectului feminin, creativ, matern), ce este menţinută doar preţ de o clipă, este imediat acoperită de imaginea unei fiinţe monstruoase cu două feţe. Aceasta reprezintă o adevărată maimuţăreală, o întoarcere pe dos, în cheie satanică, a actului firesc al naşterii şi a concepţiei imaculate.
În interviul dat revistei Vogue Magazine, Gaga descrie astfel, cu un tupeu incredibil, în aceeaşi cheie satanică, acest videoclip infect: „Am scris-o [melodia „Born this way”] în 10 minute blestemate. E o melodie cu un mesaj magic. După ce am scris-o, mi s-au deschis porţile minţii şi melodiile curgeau. Era ca într-o concepţie imaculată”. Gaga este atât de obnubilată de programarea mentală, încât crede prosteşte că poate asocia „10 minute blestemate”, care nu pot avea decât un caracter infernal, cu „concepţia imaculată”, care are un caracter divin.
Într-un alt interviu, acordat cu ocazia premiilor Grammy, Lady Gaga declară că scopul ei este să unească oamenii, să pună bazele naşterii unei noi rase, fără prejudecăţi, o rasă nouă în cadrul rasei umane, caracterizată de un libertinism fără limite. Dacă ar fi să o credem pe cuvânt, având în vedere că îşi asumă generic rolul de mamă a acestei noi rase, ar trebui ca progeniturile ei să semene întocmai cu ea, aşa hidoasă cum o vedem în imaginea alăturată.
Jucând rolul „mamei monştrilor”, Gaga ne spune că în urma întrunirii unui guvern de extratereştri, a fost hotărâtă crearea acestei noi rase pe teritoriul extraterestru aflat în proprietatea guvernului, sugerându-ne astfel că naşterea se va desfăşura sub atenta supraveghere a celor de la putere, adică a aşa-zişilor „iluminaţi”. Prescurtarea denumirii Government Owned Alien Territory [teritoriu extraterestru în proprietatea guvernului] este cuvântul G.O.A.T., ceea ce în limba engleză înseamnă „ţap”, deloc întâmplător animalul care-l simbolizează pe Baphomet. În plus, imaginea lui Gaga maimuţăreşte simbolul Fecioarei ce stă să nască şi este încadrată de imaginea capului de ţap cu scopul de a ni se sugera natura satanică a ritualului naşterii. Oare ce rasă ar putea zămisli o fiinţă cu chip cadaveric, cu coarne, cu ochi adânciţi în orbite şi care se uneşte cu un ţap? O rasă curat murdară, vorba lui Caragiale.
Şi ca schema poveştii să fie respectată întru totul, ni se spune că mama acestor monştri va da naştere unui număr nesfârşit de progenituri, ca într-o poveste fără de sfârşit. Asemănarea cu visul de secole al aşa-zişilor „iluminaţi” de a crea o Nouă Ordine Mondială este de-a dreptul şocantă şi probabil neverosimilă pentru spectatorul sceptic, naiv şi prost informat. În zilele minciunii şi dezinformării, adevărul este greu de acceptat, dar cei care vor avea ochi de văzut şi urechi de auzit vor înţelege în acest moment care este realitatea.
Videoclipul debutează cu prezentarea unui personaj hidos, cu două feţe, prima o reprezintă pe biata fiinţă umană, fosta Angelina Germanotta şi actuala „cântăreaţă” Lady Gaga, o marionetă legată şi lăsată în adormire/anesteziată, iar cea de a doua, dezvăluie chipul entităţii ascunse sub masca starului Lady Gaga, o fiinţă cu evidente caractere malefice, legată de scaun cu un lanţ gros de aur şi având picioarele puse în cătuşe, fapt ce arată atributul de sclav pe care îl are această fiinţă duplicitară şi perversă.
În videoclip regăsim diferite simboluri masonice. Astfel, Gaga, care are aplicat pe bărbie un ochi ce face trimitere la ochiul masonic „atotvăzător”, se află aşezată într-o piramidă, poartă cercei cu formă piramidală, apare mai târziu într-un decor cu nişte fulgere aşezate sub formă de piramidă.
Recunoaştem semnele care-i sunt deja caracteristice precum ochiul luciferic „atotvăzător” şi coarnele drăceşti ce apar în implanturile subcutanate de pe frunte, pomeţi şi umeri.
Revenind la Gaga, o vedem în scena următoare în chinurile facerii, zămislind, aşa cum îi place să spună mereu în concertele sale, pe „dragii ei monştri”.
În timp ce Gaga procreează, fluturi împânzesc scena pentru a ne aminti că progeniturile vor fi controlate prin programele de control mental Monarch. Iată ce ne povesteşte în continuare „mama monştrilor”: „Însă în aceeaşi zi, pe când eterna mamă plutea în multi-univers, s-a produs o naştere şi mai înspăimântătoare, naşterea răului. Pe măsură ce ea însăşi se scinda în două, rotindu-se în agonie între două forţe ultime, pendulul alegerii şi-a început dansul. V-aţi putea imagina că este uşor să alegi instantaneu şi fără şovăială binele. Însă ea şi-a pus întrebarea: Cum pot proteja ceva atât de desăvârşit fără rău?”. Este clară insinuarea satanică, ce ispiteşte spectatorul să desconsidere binele în favoarea răului. În mod semnificativ, „binele” este reprezentat în scenele jucate de Gaga prin capetele morbide ce par a fi în plin proces de descompunere. Imaginea acestor capete ce se repetă ca şi cum ar fi trase la xerox, nu reprezintă altceva decât o multiplicare printr-o sui generis clonare a unui personaj malefic, clonare ce va aduce în noua societate anticipată de Gaga nişte zombi controlaţi prin tehnici de control mental, biete fiinţe fără suflet, create prin spălare pe creier, slugi perfecte pentru Noua Ordine Mondială.
Răul este redat în imaginile în care Gaga, cocoţată pe nişte decoruri ce seamănă cu fulgerele negre de pe însemnele trupelor naziste SS, naşte (dacă putem spune aşa) o uriaşă mitralieră.
Şi tot de pe acolo, din acel neant, apare un alt personaj asociat noţiunii de rău, un bărbat ce are capul pictat ca şi cum ar fi un craniu, iar pe piept un desen format din patru cercuri ce se întretaie.
Mai departe, Gaga le spune spectatorilor că mama monştrilor buni şi răi se află în agonie din cauza celor două forţe ultime care vor să o dividă, dar care sunt cele două forţe ultime? Iată ce ne arată imaginea asociată acestor cuvinte: este vorba, de fapt, de unul şi acelaşi personaj, duplicat prin efectul de oglindă!
Vom face o mică paranteză pentru a explica acum semnele ce apar pe capul şi trupul bărbatului. Primul, machiajul cu formă de craniu, face trimitere la cele două simboluri, craniul şi oasele, ce constituie logo-ul grupării oculte secrete „Skull & bones” fondată la Yale, SUA, al cărei scop este „formarea” viitorilor politicieni, bancheri sau oameni de afaceri ce vor ocupa funcţii cheie cu scopul deservirii aşa-zişilor „iluminaţi”.
Al doilea, cele patru cercuri, e o variantă uşor stilizată a logo-ului Comisiei Trilaterale fondată şi înfiinţată de David Rockefeller, o grupare elitistă, creată cu scopul de a accelera instaurarea Noii Ordini Mondiale. Toţi membrii acestei comisii sunt francmasoni cu grade mari în diferite loje ale sectei satanice a Francmasoneriei mondiale.
Având în vedere aceste explicaţii, ne întrebăm: între care două forţe ultime se împarte Gaga, dacă ele nu sunt altceva decât reflectarea dublă a aceluiaşi rău, dar cu feţe diferite? Apoi, Gaga, cu o voce hipnotică, afirmă că este îngrijorată, deoarece nu ştie cum va reuşi să păstreze intactă perfecţiunea creată fără intervenţia răului, şi spune aceasta privind cu calm către spectatori, dar ţinând în mâini acea gigantică mitralieră. În imaginea de fond îi vedem pe sclavii sistemului, aplecaţi slugarnic la pământ. Acum înţelegem că preocuparea ei este de fapt următoarea: cum pot instaura Noua Ordine Mondială? Vă voi face rău, iar acest lucru este inevitabil…
Vi se pare cunoscută această idee? Iată ce afirmă francmasonul de rang înalt Henry Kissinger, membru al Lojei B’nai B’rith, al grupului Bildeberg și al Comisiei Trilaterale, membru al Marii Loji Elvețiene Alpina, al clubului satanic elitist Bohemian etc., la Conferinţa Clubului Bilderberg de la Evians, Franţa, în anul 1991: „Azi, America ar fi scandalizată dacă trupele ONU ar intra în Los Angeles pentru a restabili ordinea [referindu-se la revoltele populaţiei de culoare din suburbia Mount Pleasant a capitalei Washington, din 1991]. Mâine vor fi recunoscători! Asta este cu atât mai evident dacă li s-ar spune că există o ameninţare externă [o invazie extraterestră, sau de ordin terorist], fie ea reală sau doar declarată, care ar ameninţa existenţa Americii. În acest fel, toate popoarele lumii ne vor ruga să îi scăpăm de această nenorocire. Toate lumea se teme de necunoscut. Când le vom pune pe tapet acest scenariu, drepturile omului vor fi cedate de bunăvoie în favoarea garantării bunăstării şi a siguranţei de către Guvernul Mondial.”
La Forumul Economic de la Davos, Elveţia, din 27 ianuarie 1995, sluga aşa-zişilor „iluminaţi”, afaceristul George Soros, declara, parafrazând motto-ul masonic „prin haos către ordine”: „Lumea are nevoie de o Nouă Ordine Mondială şi vă avertizez că urmează o perioadă de puternică dezordine în întreaga lume.” Iar ca lucrurile să fie mult mai clare, îl cităm pe bancherul internaţional James Paul Warburg, care declara în data de 7 februarie 1950 în faţa Senatului SUA: „Vom avea un Guvern Mondial, fie că ne place, fie că nu ne place. Singura întrebare este dacă acest Guvern Mondial va fi adoptat prin cucerire sau prin consimţire.” Chiar dacă mass-media neagă autenticitatea protocoalelor secrete ale maeştrilor francmasoni, adevărul este că planul de stăpânire pus la cale încă de acum câteva sute de ani de către aşa-zişii „iluminaţi” este aplicat pas cu pas.
Videoclipul „Born This Way” ne înfăţişează viziunea răului ce îi aşteaptă pe oamenii care nu se vor supune Noii Ordini Mondiale: Gaga împarte gloanţe cu multă generozitate în timp ce, în fundal, auzim sunetul unor clopote de îngropăciune, ce anunţă probabil soarta celor care se vor răzvrăti. Apoi, imaginea este derulată de jos în sus şi vedem astfel o piramidă formată din trupuri umane nude, de culoare roşu-pământiu, ce se aseamănă foarte mult cu imaginea iadului aşa cum a fost ea înfăţişată de unii Părinţi creştini, iar deasupra piramidei, modul de aranjare al altor trupuri umane sugerează forma unui craniu. În vârful piramidei observăm un alt trup uman, de aceeaşi factură cu celelalte, dar crucificat! Se face astfel o trimitere blasfemiatoare la crucificarea lui Hristos pe Golgota (muntele Căpăţânii).
Melodia propriu-zisă începe cu un vers căruia probabil, ascultătorii nu îi dau prea multă atenţie, căci dacă ar fi reflectat câtuşi de puţin asupra vorbelor lui Gaga, şi-ar fi dat seama ce idee-forţă perversă le este indusă şi nu ar mai fi aclamat acest pop star. Iată ce spune acest vers în engleză: „It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M”. Ad literam, aceasta se traduce în româneşte prin: „Nu contează dacă îl iubeşti pe el sau pe EL cu litere mari”. Pentru cei avizaţi, H-I-M este o prescurtare pentru His Infernal Majesty, adică majestatea sa infernală! Ideea se repetă mai târziu sub forma „A different lover is not a sin / Believe capital H-I-M (hey, hey, hey)”, adică pe româneşte şi pe şleau „(Să ai) un iubit diferit (de DUMNEZEU) nu este un păcat / Crezi în Majestatea sa infernală”.
Pe lângă alte îndemnuri ce par foarte libertine, încurajatoare şi pacifiste, există şi următoarea „ridică-ţi labele, căci aşa ai fost născut”, ceea ce înseamnă nici mai mult, nici mai puţin că Gaga îi face pe spectatori animale, iar în vreme ce rosteşte finalul acestui vers mimează un gest de masturbare cel puţin grotesc.
În scena următoare, Lady Gaga apare îmbrăcată în haine bărbăteşti, elegante, având pe faţă acelaşi machiaj sub formă de craniu ce trădează obedienţa faţă de secta satanică a aşa-zişilor „iluminaţi”. Gaga se apropie de spectatori şi, după ce face simbolul masonic al tăcerii, dansează foarte voios pentru a sărbători instaurarea Noii Ordini Mondiale! Semnul penal al tăcerii este folosit de francmasoni pentru a atenţiona asupra obligativităţii păstrării secretului. Iată ce spune ucenicul mason în momentul acordării primului grad în masonerie: „… mă oblig să respect acest jurământ, sub pedeapsa de a-mi fi retezat grumazul…” continuând cu alte jurăminte din ce în ce mai terifiante la acordarea următoarelor grade.
- Simbolul respectării secretului este prezentat şi pe coperta folosită la acest album.
În următoarea scenă, Gaga apare cu un halou de lumină în jurul capului, semn că este slugă supusă în secta aşa-zişilor „iluminaţi”, semnal pe care l-a transmis, de altfel, din momentul lansării ei ca pop star.
După ce aduce un omagiu celor care au fost buni mesageri ai Noii Ordini Mondiale (Madonna, Michael Jackson), Lady Gaga se retrage lăsând în urmă un oraş în flăcări, iar toţi cei care au privit-o până atunci cu gura căscată sunt sfidaţi de ea, care, în bătaie de joc, face în prim-plan un balon de gumă.
În finalul videoclipului apare din nou unicornul, într-un triunghi cu vârful în sus, reprezentare a Cerului, a aspectului masculin, a energiilor cosmice, spirituale. Cadrul durează din nou doar o clipă, pentru că peste el se suprapune iarăşi Gaga, cu o înfăţişare hidoasă. Ni se sugerează astfel impurificarea şi macularea Cerului şi a Pământului prin intermediul energiilor satanice şi impunerea dominaţiei satanice în întreaga lume. Unicornul este în final călărit de Gaga, acum complet demonizată, ceea ce trimite analogic la supunerea forţelor binelui de către forţele răului.
Imaginea personajului interpretat de Gaga îndreptându-se către curcubeu ne mai aminteşte de un alt simbol folosit la programarea victimelor Monarch, simbol ce a fost preluat din filmul „Vrăjitorul din Oz”. Prin analogie, călătoria personajelor filmului „Vrăjitorul din Oz”, undeva dincolo de curcubeu (somewhere over the rainbow), devine în cadrul programării mentale Monarch un declanşator folosit de către programator în procesul de disociere al victimei de trauma pe care o trăieşte şi proiectarea ei într-o lume virtuală, aşa-zis „fericită”. Prin folosirea acestui film programatorii Monarch îşi determinau practic victimele să se separe de mintea şi de trupul lor, ceea ce le facilita astfel accesul în mintea acelor biete fiinţe traumatizate în mod bestial.
http://www.yogaesoteric.net/content.aspx?lang=RO&item=7210
- Lașitatea păstorilor care nu apără turma de lupi: Patriarhia română nu are nimic de zis despre concertul anti-creștinei Lady Gaga
Purtătorul de cuvânt al Patriarhiei Române, părintele Costel Stoica, nu a dorit să facă niciun comentariu în legătură de concertul pe care urmează să-l susţină Lady Gaga în ţara noastră şi nici în privinţa petiţiei care circulă în mediul online.
Nu mai departe de zilele trecute, şi vecinii noştri de la sud au luat poziţie, Biserica Ortodoxă Bulgară exprimându-şi dezaprobarea faţă de evenimentul de la Sofia, de pe 14 august. “Ceea ce este păcătos, nu trebuie promovat”, a declarat, recent, Episcopul Ioan, Vicar al Mitropoliei de Sofia. Controversata divă pop a fost contestată, recent, şi în Filipine, iar concertul Lady Gaga din Indonezia a fost anulat pe motive de securitate, cu numai o săptămână înainte de show, după ce mai mulţi fanatici islamişti au ameninţat-o pe artistă.
Iniţial, show-ul de la Bucureşti ar fi trebuit să aibă loc pe Naţional Arena, însă, ulterior, a fost mutat în Piaţa Constituţiei. Deşi motivaţia oficială a fost că stadionul va găzdui meciul amical Dinamo – FC Barcelona, pe 11 august, iar pregătirile pentru show ar putea afecta evenimentul sportiv, există voci care spun că decizia schimbării locului concertului a fost luată din cauza vânzării unui număr foarte mic de bilete.
Credem că ne-am cam obișnuit cu această atitudine de lașitate a Patriarhiei Române. Doar când îi sunt atacate propriile interese, vedem o atitudine feroce, chiar neortodoxă. Care ar putea fi motivul pentru care Patriarhia nici măcar nu își spune punctul de vedere vis-a-vis de o blasfemiatoare? De ce nu sfătuiește oamenii să nu meargă la astfel de concerte? Iată întrebări la care vor trebui să răspundă în fața Mântuitorului Hristos, Care a fost batjocorit de către această jidovă și vom asista iarăși la alte balsfemii, chiar în România ortodoxă, la câțiva pași de Patriarhie!
Trimiteți mesaje Patriarhiei Române și trustului de presă Basilica până vom avea un comunicat în care să ne explice de ce tac în această problemă. Iată adresele:
patriarhia@patriarhia.ro, cabinet.patriarhal@patriarhia.ro, biroul.sesizari@patriarhia.ro, palatul.patriarhiei@patriarhia.ro, contabilitate@patriarhia.ro, editura@patriarhia.ro, info@basilica.ro, agentia@basilica.ro, basilica@basilica.ro
Puteti eventual sa le trimiteti si mesajul de mai jos:
> Lady Gaga este o persoană și artistă mai mult decât non-conformistă, este, dacă ne raportăm la versurile, mesajele și ținutele sale, fară nicun fel de exagerare sau fanatism relgios, o ființă satanică. Căteva dovezi drept argumente solide ar fi următoarele:
> În videoclipul “Alejandro”, dedicat homosexualilor(sodomiților), Lady Gaga blasfemiază creștinismul prin tot felul de ipostaze satanice. Detalii la articoul Lady Gaga blasfemiaza Crestinismul cu videoclipul “Alejandro” dedicat homosexualilor
> Invitată la un show de televiziune, artista afrimă că umerii ascuțiți și coarnele(care sunt specifice diavolului) sunt naturale. Mai multe informații la Lady Gaga şochează din nou: Coarnele mele sunt naturale
> La festivalul EuroPride, dedicat homosexualilor și lesbienelor, vedeta promovează homosexualitatea, cum era de așteptat, și îndeamnă la revoluții sodomite, fapte pe care Biserica Creștin-Ortodoxă le respinge dogmatic și adevăratul creștin ortodox le combate. Alte detalii disponibile la articolul VIDEO. Lady GaGa vrea o revolutie a homosexualilor. “Gay din toate tarile, uniti-va!”
> În melodia “Judas” (în traducere “Iuda”), artista batjocorește din nou creștinismul prin versuri de genul “Sunt îndragostită de Iuda”, interpretând-o pe Maria Magdalena în videoclipul piesei ca fiind îndragostită de Iuda, și prin vestimentația ocultă și simbolurile specifice sectelor satanice, și nu numai, din același videoclip. Informații adiționale la articolul Noul single Lady Gaga scapă pe internet şi şochează lumea creştină: „Sunt îndrăgostită de Iuda”. Ascultă AICI piesa acuzată de blasfemie
> Concertul programat pe data de 3 iunie din Jakarta, a fost anulat de autortităție indoneziene pe motiv religios, datorită plângerilor islamiștilor. Până și păgânii considerând-o drept “satanică” pe artistă.
> Cele scrise mai sus cred că sunt pe înțelesul oricui, și nu lasă loc de dubii în ceea ce privește orientarea religioasă și influența satanică a “starului” internațional.
> Aproximativ 55.000 de persoane sunt așteptate la concert, în special tineri care nu cunosc fața adevărată a artistei sau care sunt orbiți de popularitatea ei.
> Suntem un popor crestin. Blasfemiile si hulele sunt pacate impotriva Duhului Sfant, care nu se iarta in veci, daca nu sunt lepadate.
> Lady Gaga e o fiinta malefica, care nu pierde nici o ocazie de a huli cele sfinte, asa cum se vede din articolele de mai jos:
> Lady Gaga si REVOLUTIA HOMOSEXUALILOR: „Gay din toate tarile, uniti-va!”. Un milion de participanti la Festivalul EuroPride … VIDEO: LADY GAGA – „JUDAS”. Cat va mai rabda bunul Dumnezeu? LADY GAGA – „JUDAS”. Marioneta joaca rolul Mariei Magdalena ce este indragostita de Iuda Analiza Vigilant Citizen: LADY GAGA – “Born This Way” VIDEO: „Born This Way”, clipul in care LADY GAGA o intruchipeaza pe MAMA MONSTRU CE NASTE O NOUA RASA LADY GAGA: „Coarnele mele sunt naturale” Video si foto: LADY GAGA cu COARNE la Premiile Grammy 2011 BLASFEMIE: Pictura GAGA CHRIST pe prima pagina a ziarului New York Post VIDEO – Un clip plin de simboluri: “ALEJANDRO” – Lady GaGa Noi avem datoria sa ne opunem prezentei ei la Bucuresti, capitala unei tari crestinate de apostolul Andrei. Nu are ce sa caute aici cineva care batjocoreste jertfa Mantuitorului si simbolurile sfinte. Ne-am face partasi la ratacirea ei. Sa semnam impotriva desfasurarii concertului la Bucuresti!
> Peste 2000 de persoane au semnat petitia impotriva concertului.
> Nu venirii lady gaga la Bucuresti!
> si citeva comentarii de pe site uri ortodoxe
> LADY GAGA IN ROMANIA. “Marea Devianta” si REEDUCAREA prin show-biz a adolescentilor
>
> Reprezentare grafica a “templului” in care ar trebui sa aiba loc concertele Born this way. Imagine de pe site-ul de promovare a turneului
> Vezi si: Lady Gaga si PROTESTELE CRESTINILOR. Copiii, incurajati sa vina la concert “ECHIPATI” IN MONSTRI!
> Lady Gaga în România. Nu doar muzică
> Pe 16 august, imediat după marele praznic al Adormirii Maicii Domnului și de ziua Sfinților Martiri Brancoveni, în București este programat concertul celei mai în vogă vedete internaționale din biz-show: Lady Gaga. Concertul face parte din al treilea turneu internațional de promovare a albumului Born this way (Născut astfel). Turneul începe din Asia, mai exact în Coreea de Sud (Seoul) și va traversa continentul european, trecând și prin capitalele țărilor răsăritene și baltice (Sofia, București, Tallinn, Riga, Vilnius) înainte de a trece către Occident și a se încheia în Spania (Barcelona). Turneul este contestat pe alocuri, vedeta fiind o figură controversată. Astfel, concertul din Jakarta (capitala Indoneziei) a fost anulat, poliția refuzând să elibereze permisul necesar desfășurării acestuia din cauza insecurității: grupurile religioase islamice din această țară (care oficial e seculară) au amenințat că nici măcar nu vor lăsa pe ”Lady” să coboare din avion. Și, totuși, peste 50 000 de oameni își cumpăraseră deja biletele. Proteste față de concerte au existat și în Filipine, grupurile creștine, de această dată, acuzând-o de blasfemie.
> Din regiunea răsăriteană a Europei o reacție a venit din Bulgaria, episcopul-vicar al Mitropoliei din Sofia, Ioan, arătând că biserica nu e de acord cu susținerea concertului și că, cel mai probabil, Sfântul Sinod va lua în discuție acest subiect. Sinodul bulgăresc are un precedent de acest gen, condamnând, în 2009, concertul ținut de Madonna în Sofia. Motivul pentru care Sinodul din Bulgaria respinge concertul Born this way este legat, mai ales, de promovarea homosexualității:
>>
>> „Noi nu putem niciodată să fim de acord cu ceva care este dincolo de limitele puse de Dumnezeu ca principii religioase. De aceea Dumnezeu a lăsat bărbat şi femeie” a explicat episcopul Ioan, adăugând: ”Ceea ce este păcătos, nu trebuie promovat în societatea noastră. Acest lucru este periculos”.
>
> Într-adevăr, promovarea homosexualității este o constantă a industriei muzicale ”Lady Gaga”. Vedeta nu este doar o simplă celebritate și promovarea homosexualității, un lucru des întâlnit în lumea show-bizului, face parte dintr-o întreagă filosofie asupra vieții pe care o vom detalia mai jos. Lady Gaga este considerată de revista Times drept a 73-a din cele 100 cele mai influente personalități ale lumii pe perioada ultimei decade, iar Forbes a poziționat-o pe locul 7 pe lista celor mai influente femei din lume. Așadar, vedeta nu ține doar de industria show-biz-ului, ci are o influență globală, generând un curent, un fenomen cu ramificații politice, întreținut de o puternică activitate de lobby, ce are în spate o psihoterapie de tip yoga și se manifestă printr-un simulacru cvasi-cultic. Asupra acestor aspect ne vom apleca în rândurile următoare.
> O anti-divă deviantă
> Scriam în nr. 11 (34) al revistei noastre, în articolul ”Românii, între credința părinților și magia tehnologiilor media”, că tinerii sunt pândiți în special de surogatul magico-tehnologic al industriei de divertisment, care are capacități din ce în ce mai hipnotice și pătrunde tot mai adânc în sufletul maleabil al adolescenților, invadându-i cu ritmurile, vibrațiile, imaginile (iconice, cum sunt numite chiar de industrie) și mai ales senzațiile lumii show-bizului. Astfel, spectacolele marilor vedete nu mai sunt demult simple concerte de muzică, ci sunt înscenări complicate în care tehnologiile media sunt folosite din plin, cu o puternică dimensiune dramatizată, cu scene în care dansul e folosit nu doar pentru o mișcare antrenantă ci pentru a transmite un mesaj, de cele mai multe ori, politic și deseori legat de promovarea drepturilor gay, de atacarea simbolurilor creștine și a Bisericii sau, pentru a avea un aer de onorabilitate, militând pentru ”pace în Orientul Mijlociu”. Alături de dans, sunt folosite și imaginile, mișcarea scenică fiind dublată de videoclipuri foarte încărcate cu simboluri care transmit și ele un mesaj manifest politic sau implicit ocult. Lady Gaga, de pildă, folosește din plin simboluri oculte ca: ochiul lui Horus, piramide, inorogul, triunghiul și multe altele, toate reprezentări folosite și în cadrul masoneriei. De altfel, o melodie din concertul Born this way se intitulează chiar Mother G.O.A.T, goat în engleză însemnând capră. Simbolul e evident, imaginea țapului are un demonism binecunoscut, iar capra este folosită în opoziție, firește, cu oaia, simbolul creștin prin excelență.
> În acest sens, Lady Gaga este un caz paradigmatic, doar că în cazul ei avem o dimensiune ocultă, ”mistică”, mult mai pronunțată. Identitatea vedetei și a turneului Born this way este inspirată după figura preoteselor antice, săvârșitoare ale misterelor cultice, intermediare între zei și oameni, receptacole ale energiilor supranaturale și transmițătoare prețuite ale ”vocilor” zeilor. Turneul este conceput ca o reprezentare cu motive explicit cultice chiar în posterul de promovare: Lady Gaga este acoperită (doar) de un plastic în fața unor porți monumentale ale Capelei Electrice (Electric Chapel), imaginea fiind menită să sugereze nașterea vedetei în lumea spectacolului. Într-o altă imagine se poate vedea că scena pe care are loc show-ul este reprezentată sub forma unui templu grandios și eclectic simbolistic, spectatorii făcându-se părtași unui act cvasi-cultic.
> În cazul Lady Gaga asistăm, de fapt, la o imagine arhetipală, iconică, la un fel de însumare a tuturor tendințelor de acest gen din industria show-bizului, arcând, în același timp, o ”evoluție” față de precedenta figură-simbol: Madonna. Trebuie spus că, atât în cazul Madonnei cât și în al Lady Gaga, sunt folosite imagini explicite din simbolistica creștină. Astfel, Madonna a fost reprezentată sub forma ”Marii Desfrânate” , ”zeița” senzualității și a materialismului, încă în melodia de debut a acesteia – Material girl. De altfel, chiar supra-numele de Madonna este special ales tocmai pentru a șoca (de reținut că ambele vedete provin din familii catolice iar Lady Gaga a profanat elemente de cult catolic, cum ar fi rozariul, în videoclipurile ei) iar vedeta respectivă a făcut caz de trecerea la o sectă kabalistică, ”misticismul” fiind la modă în industria show-bizului, cu condiția de a fi cât mai oriental, ”misterios”, eclectic și provocator pentru conștiința religioasă tradițională.
> Cine credea că Madonna este reprezentarea maximă a acestor tendințe neopăgâne s-a înșelat. Dacă Madonna păstra încă dimensiunile unei dive (idol feminin care atinge statutul de semi-zeiță pentru ”fani”) Lady Gaga este o anti-divă, proiectată să aibă apariții cât mai grotești cu putință. Deja nu mai vorbim despre o dorință de a șoca, ci de a hipnotiza, de a paraliza, așa cum un șarpe își hipnotizează prada înainte de a o înghiți. Astfel, sunt folosite costumațiile cele mai excentrice posibil, ajungându-se până la o ”rochie” din carne vie, la ținute dezgolite sau transparente și chiar la montarea unor ”coarne” pe obrajii și umerii ”artistei”, prezentate drept ecrescențe naturale, din naștere, ale acesteia.
> De fapt, ce se promovează prin Lady Gaga? Deviantul, tot ce înseamnă anormal, tot ceea ce simțul comun recepta, inclusiv în Occident, chiar și în show-biz, până nu demult, drept grotesc, de neimaginat. Astfel, s-a marcat o ”evoluție” de la imaginea Madonnei ca ”Marea Desfrânată” la imaginea Lady Gaga de ”Marea Deviantă”. Promovarea agresivă a deviantului nu este însă doar un simptom al degradării divertismentului, ci ține de un proces care, în realitate, este mult mai calculat decât am crede.
> Care este publicul țintă al Lady Gaga? Tinerii, mai ales adolescenții. Această vârstă intermediară, în care identitatea de sine suferă, este o perioadă în care deseori adolescentul se percepe pe sine însuși drept deviant, pentru că nu este nici adult, nici copil, nici matur sexual nici inocent. Este de remarcat că vârsta adolescenței are acest caracter aparte mai ales în societățile moderne și industrializate. În societățile tradiționale, adolescentul nu are astfel de trăiri, deoarece el este păstrat într-o continuitate a formării, băiatul fiind inițiat de tată în treburile specifice, muncile mai grele ale pământului, de pildă, pe când fata este inițiată de mamă în treburile gospodărești. Modernitatea clasică încă mai avea un oarecare control asupra vieții adolescentului, a cărui viață, ruptă deja de părinți, se petrecea între școală și timpul liber, cu spectrul integrării sociale prin armată, universitate sau muncă, datoria întemeierii unei familii etc. Modernitatea contemporană nouă, însă, nu mai asigură niciun reper formativ pentru adolescent. Numită de sociologi drept ”modernitate fluidă”, adolescentul de astăzi trăiește într-o lume în care este atât rupt de părinți, cât și de orice fel de idee de autoritate diriguitoare. Școala, întemeierea unei familii, munca, nu mai reprezintă un orizont de integrare, de fapt, nu mai reprezintă nimic, nu mai sunt realități normative.
> Lăsat sieși, adolescentul se vede nevoit să își construiască singur identitatea. Dar, în societatea noastră liberă întotdeauna este cineva, un ”frate mai mare”, care se gândește să ne ”ajute” pentru că ne vrea ”binele”. Astfel, industria show-biz-ului nu a ratat această oportunitate de a avea de-a face cu copii scăpați de sub control parental și liberi de orice autoritate, luând în ghearele ei sufletul ca o plastilină al adolescenților și modelândul după propria agendă cultural-politică. Așa se face că adolescenții au fost primii captivi ai acestei lumi aparte, primii ”credincioși” ai noilor culte pagânești re-tehnologizate, divinizându-și idolii și căutând să le copieze dacă nu viața, măcar stilul.
> Acum e mai clar care este rolul Lady Gaga: acela de a imprima în sufletele adolescenților deviantul, anormalul ca atitudine în fața vieții, ca personalitate. La mijloc este o relație cu dublu sens: adolescentului nu i se propune pur și simplu un model deviant exterior lui, ci i se induce simțământul că propriile sale tendințe deviante, ce se manifestă puternic în timpul adolescenței, sunt cele care îl reprezintă cu adevărat. Confruntat cu un model sinistru, adolescentul ar avea, poate, o rezistență. Dar fenomenul Gaga constă într-o lucrare mai subtilă prin care tendințele auto-distructive, forțele pătimașe ale sufletului, toată murdăria din subconștientul unui adolescent, sunt scoase la suprafață, ”valorizate” și propuse ca adevărată identitate de sine.
> La mijloc este o reeducare în toată regula, în care sinele pervertit al tânărului este identificat drept adevăratul sine, cu prețul sufocării sinelui real, cel de chip al lui Dumnezeu.
> Născut homosexual?
> Born this way sau Născut astfel transmite mesajul că devianța nu este ceva nefiresc, nu este un atac distructiv la adresa personalității, ci este ”revelația” propriei personalități. Anti-personalitatea sau sinele deviant este idolatrizat și nu doar printr-o declarație de afirmare de sine, ci într-un cadru cu elemente cultice, așa cum am văzut că sunt înscenate concertele Lady Gaga. Versurile devin adevărate incantații menite acestei revelații de sine și acestei închinări idolatre la sine. Iată câteva citate din Born this way:
>>
>> ”Mama mi-a spus, atunci când eram tânără, că toți ne naștem superstaruri/ (…)/ Nu e nimic greșit în a te iubi pe tine însuți așa cum ești/ A spus ea/ Căci El te-a făcut perfect, dragă (…)/ Sunt frumos in felul meu/ Căci Dumnezeu nu face greșeli/ Sunt pe calea cea bună, dragă/ Sunt născut astfel/ (…)/ Bucură-te și iubește-te pe tine astăzi/ Căci ai fost născut astfel/ Homosexual, heterosexual, bisexual/ Lesbiană sau transexual/ Sunt pe calea cea bună! (…)”
>
> Versurile sunt cât se poate de simple și de efect pentru adolescentul nesigur pe sine, deseori bântuit de complexe, în căutarea unui model. Sigur, nu oricărui fel de adolescent, ci acela care este receptacol al produselor industriei show-biz, adolescentul MTV, fan-ul Lady Gaga, care se îmbracă, se poartă, se tunde și copiază în toate idolii săi. Anume acestui adolescent i se spune că, de fapt, acest comportament, dublat de o personalitate dispusă, practic, la orice, de la droguri la relații sexuale deviante, este astfel ”din naștere”, adică este astfel în mod natural și chiar că fiind astfel, este deosebit, la fel de deosebit ca idolul său, devenind el însuși o vedetă, un superstar. Mai presus de toate, mesajul este că fiind deviant este astfel chiar din voia lui Dumnezeu! (ceea ce deja constituie o blasfemie). Este perfecțiunea, adică un mic zeu…
> În acest context de semnificații are loc promovarea homosexualității de către Lady Gaga. Adolescentul cu înclinații homosexuale, reale sau induse, este ”pecetluit” prin aceste ”incantații” ale cântecului ca fiind ”născut” homosexual. Aceasta ar fi, i se spune, adevărata sa natură, astfel este din naștere și nu are niciun sens să încerce să fie altfel, căci este oricum perfect așa și făcut de Dumnezeu Însuși. Este la rându-i un zeu al propriei sale vieți, un superstar, un luceafăr al dimineții… Prin urmare, homosexualitatea nu doar că nu ar fi o înclinație pătimașă, o patimă, nu doar că ar fi, așa cum spune și propaganda gay, înnăscută, ci ar fi sădită chiar de Dumnezeu în persoana umană, lucru care contrazice flagrant Biblia atât în Vechiul (Lv 18: 22; Lv 20: 13) cât și în Noul Testament (Rm 1: 26-27; 1 Co 6: 9).
> Luciferismul mesajului este manifest. Versurile nu sunt doar o răzvrătire împotriva concepției tradiționale de viață și sine, așa cum deseori este cazul în muzica de astăzi, ci sunt o răsturnare, o întoarcere pe dos completă a fundamentelor creștine ale personalității umane. Semnificativ este și că Lady Gaga a declarat că a scris versurile într-o stare de inspirație bruscă, similar unei revelații, în câteva minute. Într-adevăr, trebuie să i se acorde credit pentru această mărturisire: numai de la diavol pot veni astfel de ”porunci”.
> Cu toată aparența pozitivă și, din păcate, cu toată similaritatea pe care aceste versuri o au cu unele teorii psihologice ale ”gândirii pozitive” care circulă chiar și în Biserică, iubirea de sine este păcatul de căpătâi după Sfântul Maxim Mărturisitorul și, de fapt, după tradiția filocalică. Nu poți ieși din ”robia sufletului” propriu, cum ne rugăm de Rusalii, dacă te iubești în căderea ta, în patimile și în starea căzută a personalității, care, de altfel, te falsifică și te ciuntește, îndepărtându-te de vocația lăuntrică de a fi asemenea lui Dumnezeu. Nu, nu suntem deloc perfecți, nici nu suntem născuți perfecți, ci suntem născuți spre desăvârșire, care se atinge, însă, prin ieșirea din păcat, din starea căzută, prin osândirea de sine și prin iubirea CELUILALT, nu iubirea de sine. Osândirea de sine nefiind doar o virtute, ci o terapie, un mijloc concret de păstrare a sănătății psihice și a adevăratei personalități, a adevăratului sine. Proclamarea iubirii de sine la acest nivel al auto-adorării este perfect compatibilă cu homosexualitatea. Părintele Marc-Antoine Costa de Beauregard a arătat că homosexualitatea este, în ultimă instanță, consecința ultimă a idolatriei, inversiunea teologică a adorării de sine traducându-se în refuzul alterității, al autosuficienței și, pe plan fizic, în inversiunea homosexuală.
> Vom continua însă dezvoltarea acestor idei, cu revelarea psihoterapiei de tip yoghin din spatele cântecelor și cu mesajul antihristic explicit din alte ”hituri”, precum și cu conexiunile politice ale vedetei, în numărul următor.
>
> Lady Gaga – Zeița unei culturi muzicale păgâne
>
>
> Muzică și filme – Despre muzică
> În ultima vreme se vorbește despre concertul artistei Lady Gaga în România, care va avea loc pe 16 august 2012 în Piața Constituției din București. Venirea ei în țara noastră nu a fost așa controversată precum în alte țări, dar dată fiind faima și impactul ei printre tineri, e foarte important să tratăm acest subiect.
> În primul rând: Cine este Lady Gaga? Numele ei real este Stefani Joanne Angelina Germanotta și este născută în 1986 în SUA, Yonkers – New York. A absolvit Tisch School of the Arts din cadrul Universității din New York. Numele ei de scenă provine de la hitul formației Queen: Radio Ga-Ga.
> Stefani a învățat să cânte la pian la vârsta de patru ani. La 11 ani a fost acceptată la conservatorul privat Juilliard School din Manhattan, dar până în final a ajuns să urmeze cursurile unei școli private catolice din oraș. A continuat să studieze muzica și să cânte, compunând prima baladă pentru pian la vârsta de 13 ani. A cântat prima oară în fața publicului într-un club de noapte din New York la vârsta de 14 ani.
> Câțiva ani mai târziu a fost admisă anticipat la Tisch School of the Arts din cadrul Universității din New York, fiind printre cele 20 de persoane din întreaga lume care au avut onoarea de a fi admise în avans. Aici a studiat muzica și și-a îmbunătățit tehnicile vocale. S-a retras din școală, încercând să se concentreze pe creațiile proprii.
> Debutul ei comercial l-a făcut prin single-ul „Just Dance” difuzat prima oară la radio în 2008, prin care a început să devine populară. A urmat apoi single-ul „Poker Face” care i-a adus și mai mult succes atât în SUA cât și în lume. Au urmat apoi „Paparazzi”, “LoveGame”, “Judas”, “Alejandro” și alte hituri care au făcut din Lady Gaga una dintre cele mai aclamate artiste din lume.
> Lady Gaga este în acest moment probabil cea mai „fascinantă” vedetă, sau cel puțin cea mai imprevizibilă. Aparițiile ei sunt mereu surprizătoare, iar videoclipurile și concertele pe care le susține sunt adevărate scene de teatru sau de film, cu scenarii gândite până la cel mai mic detaliu.
> Lady Gaga surprinde având mereu alt chip, lăsând impresia adesea că este altă persoană. Se îmbracă mereu altfel și întotdeauna cât mai extravangant, câteodată de-a dreptul grobian (haine de carne, haine de păr, haine din bule de săpun, etc.). Își schimbă întotdeauna coafura (coafură din telefoane fixe, bigudiuri din cutii de Pepsi), se machiază mereu altfel, se rujează vulgar, strident și în culori aprinse. Se folosește de măști pentru a reda mai bine un nou personaj. Are mereu ochelari ciudați (ex: din mini-ecrane video, din țigări, din bijuterii, etc.). Apare pe scenă în costumații și ipostaze cât mai extravagante, căutând la fiecare apariție să surprindă, să fie originală. Își dezgolește trupul adesea afișându-se ca o persoană lipsită de pudoare, folosindu-se de corpul ei și de mișcările lascive pentru a atrage privirile. Are șase tatuaje permanente pe trup, fiecare având un mesaj clar.
> Lady Gaga este considerată un simbol al homosexualității, câștigându-și succesul cu videoclipuri și versuri care sunt adresate direct comunităților gay.
> În continuare pentru a înțelege mai bine ce mesaj transmite ea prin tot ceea ce face, vom analiza câteva dintre videoclipurile cu care a ajuns în topul topurilor muzicale.
> 1. „Marry the night”
> Este povestea unei fete traumatizate, cu o viață plină de suferință, care ajunge într-un sanatoriu de femei bolnave mintal. Fiind pe pat în îngrijirea unei asistente, Lady Gaga spune: „Voi fi un superstar! Știi de ce? Pentru că nu am nimic de pierdut!”
> Deși se află într-o cameră cu mai multe fete, patul ei este în mijloc, restul pacientelor fiind de-a dreapta și de-a stânga ei. Patul ei era singurul care avea o cruce neagră pe cearșaf, ca și cum ar fi fost însemnată, arătând că e o persoană mai specială, destinată să fie superstar.
> Fiecare videoclip, deși cu un scenariu imaginar, transmite un mesaj în legătură cu viața ei reală și cu felul ei de a gândi. Deși nu a fost o persoană care să aibă o copilărie traumatizantă, ducând o viață liniștită și normală, totuși în replica de mai sus lasă de înțeles că suferința îndurată ani de zile scuză orice… asemenea unui copil grav bolnav, căruia i se fac toate mofturile de către părinți. Suferința îndurată ar trebuie să spargă toate barierele, să elimine toate principiile, să stea împotriva unei moralități comun acceptate, și să promoveze „libertatea” deplină.
> Ajunsă acasă, apare aproape goală în camera ei, participă la o orgie sexuală care o avea ca unic actor pe ea însăși. Machiată strident și goală în cadă, își vopsește părul în albastru cu o pensulă… moment al vieții din care începe cariera ei de artistă. Videoclipul conține foarte multe simboluri, toate trimițând către o lume obscură, o lume a întunericului: luna plină, lumini de slabă intensitate, foc, machiaj negru, ochi întunecați, note de pian agresive, etc.
> După ce se termină povestea și începe efectiv videoclipul muzical, Lady Gaga apare în prim plan cu fundul în sus, nu cu fața ei, încercând astfel să răstoarne încă odată clișeele și să demonstreze că este altfel.
> Versurile acestei melodii au accente puternic păgâne: „Mă voi căsători cu întunericul / Nu voi renunța la viața mea / Sunt o prințesă războinică / Trăiesc cu pasiune în această noapte. Mă voi căsători cu întunericul / Voi face sex cu acest întuneric / Sunt un soldat al propriei mele singurătăți / Sunt o învingătoare.”
> Urmează apoi unduiri lascive ale trupului ei pe o mașină, totul terminându-se cu o suită de cadre carcaterizate de violență.
> 2. „Poker Face”
> Este videoclipul în care Lady Gaga își promovează bi-sexualitatea sa, totul începând cu imaginea ei față-n față cu doi câini de aceeași rasă: mascul și femelă. Apoi acțiunea continuă în fața unei piscine dintr-o vilă, unde Lady Gaga își mișcă trupul provocator pe unul din șezlonguri. Urmează apoi o partidă de poker la masă cu un grup de băieți și fete, după care o scenă sexuală cu unul din bărbați.
> Printre cadre este mereu introdusă și imaginea ei lângă câinele mascul, în fața căruia își mișcă buzele parcă provocându-l la un act sexual, ajungând la un moment dat nas în nas cu el, ca doi îndrăgostiți.
> Urmează apoi o orgie sexuală între mai multe persoane, ea fiind principala atracție.
> 3. Paparazzi
> E o poveste dintre un bărbat și o femeie, el tânăr și atrăgător și ea Lady Gaga (vedeta). Este de fapt povestea căderii și ascensiunii ei.
> Acțiunea începe în casa ei de lux din care ne sunt aratăte diferite detalii: terasa, mobilierul, candelabrele, statuile și dolarii aruncați pe jos, pe care era inscripționată fața ei, arătând astfel culmea succesului la care a ajuns și puterea financiară pe care a dobândit-o. Urmează apoi o scenă de dragoste între cei doi care se termină pe balustrada terasei, de unde bărbatul, enervat de blitzurile paparazzilor, o aruncă pe Lady Gaga jos.
> În acest videoclip apar multe simboluri, atât în îmbrăcăminte cât și în decor, toate încercând să contribuie la transmiterea unui mesaj cât mai puternic.
> Lady Gaga rămâne paralizată, apare în căruț cu rotile, coborând din limuzină. Apoi este dezbrăcată de câțiva bărbați, aducând iarăși acel plus de sexualitate din fiecare act muzical. Dezbrăcarea simbolizează practic dezbrăcarea de suferință, pentru că ea imediat după asta își recapătă puterile, se ridică din căruț cu ajutorul cârjelor și apoi își revine complet.
> Apoi se reintoarce la bărbatul ei și-l otrăvește răzbunându-se cu satisfacție și spunând: „I’ve just killed my boyfriend”. Urmează revenirea ei spectaculoasă pe scenă.
> În final ajunge în arestul poliției pozând în ipostaze pornografice în fața agentului de serviciu.
> 4. Judas (Iuda)
> Mesajul principal al acestui videoclip este următorul. „Îl iubesc pe Iuda!”
> Da, ați intuit bine, Iuda la care se face referire este chiar apostolul Domnului Hristos, care L-a vândut.
> Videoclipul este o parodie a întâmplărilor reale din Evanghelii, în care Lady Gaga este Maria Magdalena.
> În lupta ei continuă de a surprinde și de a consterna privirile fanilor, Lady Gaga se folosește chiar și de Domnul Iisus Hristos și sfinții săi apostoli care apar în forma unor motocicliști americani rockeri, cu cap de mort pe spate, fiecare având numele unuia dintre cei doisprezece.
> Abundă simbolurile: cruci de metal, cap de mort, medalioane, coroane de spini, coroană de regină, etc.
> Mai jos redau câteva versuri din această melodie:
> „Când vine la mine / Sunt pregătită să-i spăl chiar și picioarele cu părul meu / Sunt pregătită să-l iert când limba lui este printre creieri / Chiar și de trei ori, dacă mă va vinde.”
> „În sens biblic, sunt mai presus de pocăință / Prostituată celebră, târfă renumită care-și vomită mințile / Dar în sens cultural vorbesc doar despre prezent / Iuda sărută-mă dacă te deranjez / Nu purta prezervativul data viitoare.”
> „Vreau să te iubesc, dar ceva mă ține departe de tine / Iisus este virtutea mea / Și Iuda este demonul de care mă agăț / de care mă agăt.”
> Videoclipul este un amestec de penibil, blasfemie și sexualitate promovată ca instrument al iubirii. Lady Gaga încearcă prin acest videoclip să ia în bășcălie sfințenia lucrării de mântuire a Fiului lui Dumnezeu, persiflând orice-i sfânt și dumnezeiesc și promovând o lume fără principii, fără reguli, fără poruncile lui Dumnezeu, unde fiecare e liber să facă ce vrea.
> 5. Born this way
> Este un videoclip care promovează multe elemente păgâne. Lady Gaga este zeița Mother Monster din care s-au născut binele și răul. Dar nașterea n-a fost una limitată în timp ci una infinită. Prin scene vulgare și imagini SF se arată cum a luat naștere o nouă rasă, cea a oamenilor. Iar apoi spune: „Cum pot proteja ceva așa de frumos fără a mă folosi de răutate”.
> Urmează apoi desfășurarea mesajului: „Iubește-te așa cum ești, pentru că Dumnezeu nu face greșeli”. Lady Gaga sugerează că toți oamenii de pe pământ, indiferent de moralitatea lor, de păcatele lor, de răutatea lor, trebuie să se iubească așa cum sunt, acceptându-și răutatea ca fiind partea din ființa lor.
> „De ești homosexual, bisexual, transexual, lesbi…ești pe drumul cel bun…”
> Tot aici ea apare sub chipul unui personaj jumătate om – jumătate pisică, punând pe aceeași treaptă a creației omul rațional și animalul fără rațiune și cuvânt.
> Pentru că m-am întins deja destul la vorbă, concluziile acestui le voi trage într-un alt articol: Ce-i poate învăța Lady Gaga pe tinerii din România
> Ce-i poate învăța Lady Gaga pe tinerii din România
> Muzică și filme – Despre muzică
> Acest articol este o continuare a articolului: „Lady Gaga – Zeița unei culturi muzicale păgâne”.
> Lady Gaga va veni în România pe 16 august 2012 în ziua în care Biserica Ortodoxă îi sărbătorește pe Sfinții Martiri Brâncoveni și la o zi după ce o sărbătorește pe Preasfânta Născătoare de Dumnezeu.
> Au fost țări care s-au împotrivit venirii lui Lady Gaga. Au fost Biserici care au luat atitudine față de concertul acestei vedete deosebit de controversate, așa cum este Biserica Catolică și Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe din Bulgaria.
> La noi nu s-a luat încă atitudine și concertul va avea loc. Totuși haideți să discutăm despre ce poate să-i învețe Lady Gaga pe tinerii care vor veni la acest concert.
> În primul rând vreau să atrag atenția că această femeie este una dintre cele mai vizibile personalități ale lumii, și asta o dovedesc miliardele de vizualizări ale videclipurilor ei de pe YouTube. N-am greșit, am spus bine: miliardele de viziualizări. Doar unul din videoclipurile ei are peste 450 de milioane de view-uri. Asta înseamnă că poate influența ușor prin ceea ce prezintă: videoclipuri, interviuri, concerte, costumație, modă, idei, concepte, etc. Lady Gaga nu doar că poate dar a și influențat deja miloane de tineri din această lume.
> Concluzionând analiza celor cinci videoclipuri din articolul precedent înțelegem că Lady Gaga vine în România:
> să se promoveze pe ea însăși, făcând mereu orice pentru a ieși în evidență, pentru a fi originală. Vrea să fie superstar și face orice pentru asta, vrea să fie mai presus decât Madonna, Michael Jackson și Queen, iar milioanele de fani din întreaga lume îi dau curaj că-și poate realiza visul.
> să promoveze libertatea fără bariere așa cum o înțelege ea: fără reguli, făre legi, fără moralitate, fără constrângeri.
> să promoveze sexul ca instrument de plăcere prin care ne putem unii toți indiferent de cultură, tradiție, țarăm etc.
> să promoveze sexualitatea în toate formele ei, spărgând barierele familiei și promovând lascivitatea, sexul cu oricine-oricând, orgiile sexuale, homosexualitatea, perversiunile sexuale, zoofilia, și multe alte forme ale desfrânării.
> să promoveze renunțarea la orice formă de religie și credință, eliminând poruncile lui Dumnezeu și constrângerile de ordin moral, dând frâu liber imaginației și „iubirii” tinerilor.
> să persifleze tot ce-i sfânt ca învechit și să promoveze o nouă religie: a celebrității, a idolatrizării vedetelor.
> să promoveze păgânismul în forme pe care oamenirea le-a cunoscut de-alungul istoriei: închinarea la idoli, folosirea sexului ca ritual orgiastic, răul și binele ca două forțe ce se luptă pentru supremație, omul ca ființă irațională pe aceeași treaptă a creației cu animalul, etc.
> să promoveze depersonalizarea lumii în care trăim promovând haosul, măștile, viclenia, multiple chipuri ale aceleași persoane, întunericul… în definitiv lipsa unei ordini în creație, lipsa unui Creator.
> să strige în gura mare că toți suntem normali indiferent cât de anormali ne consideră societatea sau comunitatea religioasă în care trăim.
> Ce-i poate învăța Lady Gaga pe tinerii din România ?
> Îi poate învăța că Biserica Ortodoxă și credința ortodoxă, primită prin Botezul în numele Sfintei Treimi, și moștenită de la străbunii noștri, este o minciună, o vechitură…
> Lady Gaga îi poate învăța pe tineri cum să se arunce cu capul în toate mizeriile lumii în căutarea „plăcerii” și a așa-zisei libertăți.
> Lady Gaga este zeița unei culturi muzicale păgâne, care-l blasfemiază pe Dumnezeu.
> Ar fi multe de zis, multe de analizat…. dar mă opresc aici, dând încă un citat din gura ei, care va grăi de la sine. Pe 11 octombrie 2009, la un marș al homosexualilor, despre care Lady Gaga a spus că a fost cel mai important eveniment din viața sa, declara și umătoarele: „Bless God and bless the gays!”
> Traducere ar fi cam așa: Binecuvântat fie Dumnezeu și binecuvântați să fie homosexualii.
Sursa: mail