Petru Vodă: Măcelărirea poporului român

Măcelărirea poporului român

image

Ordinul nr. 1170 din 22 octombrie 2014, prezentat şi comentat mai jos, arată gravitatea fără precedent a trădării săvârşite gradat şi constant de către guvernanţii de după 1989, şi finalizate acum de către Ministerul sănătăţii. Prin Ordinul 1170 orice cetăţean devine un potenţial donator de organe, iar Ministerul sănătăţii exportator autorizat al acestora, decizia donării de organe revenind oricui (rudă până la gradul 4, medicii curanţi, anestezişti, etc.), fără a fi nevoie de acordul donatorului! … Pe scurt, poporul român e transformat în piaţă de organe. Suntem nu vânduţi ca sclavi, ci omorâţi şi vânduţi bucată cu bucată. Se apropie sfârşitul prorocit de cuvântul Apocalipsei care vorbeşte despre vinderea şi cumpărarea de „trupuri şi suflete de oameni” (Apocalipsa 18:13).

Iubiţi credincioşi şi fraţi români,

Din anii 90, şi din ce în ce mai insistent şi mai argumentat, toţi marii duhovnici ai Ortodoxiei, universale sau româneşti, alături de cele mai diverse personalităţi din toate domeniile vieţii creştine, au tras un semnal de alarmă cu privire la pericolul pe care noua ideologie antiumană, simbolizată prin microcip, ca şi prin o parte a legislaţiei aferente acestei ideologii, îl prezintă asupra mântuirii, sănătăţii, vieţii şi veşniciei umane.

Unul dintre primii duhovnici români care a avertizat asupra ameninţărilor aduse de ateismul tehnologic la adresa Creştinismului este Părintele Justin Pârvu de la Mănăstirea Petru Vodă. Mănăstirea însăşi a continuat, încă din ianuarie 2009, această lucrare apologetică, iar apoi alături de ea, în apărarea integrităţii creştine, s-au unit multe comunităţi monahale şi laice. Bazat pe Scriptură, Canoane şi scrierile Sfinţilor, dar şi prin argumente ştiinţifice, medicale, tehnice, bioetice, filosofice şi psihologice, adunate în lucrări elaborate tot la Mănăstirea Petru Vodă, efortul s-a concretizat de la iniţiative şi proiecte legislative, la numărul record de 1 milion de semnături împotriva actelor care umilesc cetăţenia şi creştinismul românilor.

Printre aceste acte anticreştine se numără şi cardul de sănătate, prin care cel ce îl acceptă devine automat, fără voia sa, donator de organe. Nu mai este parte din trupul lui Hristos cel care târguieşte mădularele acestui Trup. Prin Sfântul Botez şi Sfânta Împărtăşanie trupul creştinului este sfinţit şi nu poate fi necinstit fără a se aduce necinste lui Dumnezeu Însuşi. Trupul creştinului NU este de vînzare („Au nu ştiţi că trupul vostru este lăcaş Duhului Sfînt ce locuieşte întru voi, pe carele îl aveţi de la Dumnezeu, şi nu sînteţi ai voştri? Că sînteţi cumpăraţi cu preţ [Sîngele lui Hristos]. Proslăviţi dar pe Dumnezeu în trupul vostru, şi întru duhul vostru, care sînt ale lui Dumnezeu.” Sfântul Apostol Pavel – Epistola întâi către Corinteni 6:19-20).

Creştinii nu au dreptul să doneze sânge sau organe decât numai în următoarele condiţii:

  • Atât donatorul, cât şi primitorul să fie creştini ortodocşi
  • Donatorul să nu moară prin donare
  • Primitorul să fie în reală nevoie de transplant, altminteri fiindu-i pusă în pericol viaţa
  • Transplantul nu se poate face fără acceptul duhovnicului donatorului şi al duhovnicului primitorului, fiindcă numai preoţii, iar nu mirenii, sunt administratorii Trupului şi Sângelui lui Hristos
  • Este antihristic a face comerţ cu trupul dăruit de Dumnezeu.

Capacitatea de dăruire şi jertfă a poporului român sunt speculate de interese străine spre cel mai mare pericol cu care s-a confruntat neamul românilor în toată istoria sa.

Carduri de sănătate au multe ţări, însă nici într-o altă ţară cardul de sănătate nu transformă posesorul în masă de organe şi la dispoziţia oricui. Nici într-o altă ţară informaţiile intime despre sănătate nu sunt stocate înafara ţării de cetăţenie.

Toată legislaţia este conjunctă ideologiei noului sclavagism, şi anularea unei singure legi nu are nici un efect real dacă toate legile aferente ei rămân valabile. Aşadar, soluţii „diplomatice” nu există. Pe de altă parte, emitenţii de legi genocidale nu merită a fi trataţi cu diplomaţie, ci aplicându-li-se Codul Penal.

Singura soluţie pentru apărarea cetăţenilor este pocăinţa reală, grabnică şi generală a întregului popor, prin oprirea de la acele păcate de moarte care au adus mânia lui Dumnezeu asupra neamului: avorturi, homosexualitate, apostazie – păcate care, înfierate de Scripturi, sunt cauza pentru care Dumnezeu a îngăduit suferinţa poporului Său. Ne pocăim sau dispărem din istorie.

Iată textul integral al Ordinului 1170, cu evidenţierea formulărilor problematice, pe care le-am comentat (cu litere cursive):

 

 

Ordinul nr. 1170/2014

privind aprobarea modelelor de formulare pentru aplicarea prevederilor titlului VI

din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii

în vigoare de la 22 octombrie 2014

Văzând Referatul de aprobare nr. N.B. 8.597/2014 al Direcţiei generale asistenţă medicală şi sănătate publică din cadrul Ministerului Sănătăţii, având în vedere prevederile art. II şi III din Legea nr. 113/2014 privind aprobarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 35/2012 pentru modificarea şi completarea unor acte normative în domeniul sanitar, 1 în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

 

Art. 1. Se aprobă modelele de formulare pentru aplicarea prevederilor titlului VI din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute în anexele nr. 112, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii, Francisk Iulian Chiriac, secretar de stat

Bucureşti, 10 octombrie 2014

 

ANEXA Nr. 1

DECLARAŢIE

Subsemnatul (Subsemnata), . . . . . . . . . ., informat (informată) şi conştient (conştientă) asupra riscurilordonării de organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare, declar că sunt de acord cu donarea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule: . . . . . . . . . ., pentru efectuarea procedurilor de transplant către primitorul . . . . . . . . . ., care este . . . . . . . . . . (gradul de rudenie, după caz: DA/NU).

Înţeleg gestul meu ca fiind un act profund umanitar. Asupra mea nu au fost făcute niciun fel de presiuni. Nu condiţionez această donare de obţinerea vreunei recompense materiale pentru mine, familia mea sau terţe persoane.

Data: . . . . . . . . . .

Donatorul, . . . . . . . . . .
Primitorul, . . . . . . . . . .

Comisia de avizare a donării de la donatorul viu – membri:
1. . . . . . . . . . .
2. . . . . . . . . . .
3. . . . . . . . . . .

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Cine informează cetăţenii, în ce mod, cât timp şi prin ce mijloace?
  • Cine stabileşte dacă cineva este într-adevăr conştient de riscuri?
  • Se stipulează că e vorba de riscuri, nu şi de beneficii, prin urmare dacă sunt doar riscuri, în ce constă actul „profund umanitar”? El este umanitar numai în ce priveşte interesul primitorului? Umanitatea donatorului prin ce este apărată de lege?
  • Cum poate fi numit gest umanitar desfiinţarea integrităţii unui om, atât a donatorului, cât şi a primitorului, atâta timp cât ambii se consideră şi sunt consideraţi maşinării cu piese de schimb?Este ilegal şi imoral a face comerţ cu propriile organe sau cu organele altcuiva (prostituţie, trafic de carne vie).
  • Cum “nu au fost făcute presiuni”, dacă prin toate legile se impun carduri, acte şi proceduri care forţează conştiinţa şi libertatea de alegere a cetăţenilor? Legile sunt considerate obligativităţi, deci sunt prin definiţie presiuni. Un Ordin este însăşi presiunea, făcută de către Ministerul Sănătăţii, împotriva celorlalte legi constituţionale ale Statului.
  • Dacă donatorul nu condiţionează donarea de recompensa financiară, înseamnă că există posibilitatea să nu fie recompensat.
  • Necondiţionând gestul său de recompensă, cetăţeanul se declară etic şi moral, faţă de Ministerul, care, implicit, se vădeşte lipsit de etică şi moralitate.
  • Cine sunt terţele persoane care vor obţine compensaţii materiale? Evident, ceilalţi părtaşi, anume Ministerul Sănătăţii, medicii executanţi, agenţia de transplanturi, companiile trans-naţionale, etc., care devin astfel traficanţi de carne… moartă.

 *

 

ANEXA Nr. 2

DECLARAŢIE

Subsemnatul (Subsemnata), . . . . . . . . . . [(tatăl/mama/reprezentantul legal) al numitului (numitei) . . . . . . . . . ., minor (minoră)], informat (informată) şi conştient (conştientă) asupra riscurilor prelevării de celule suşe (stem) hematopoietice medulare sau periferice, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare referitoare la prelevarea şi transplantul de organe, ţesuturi şi celule umane, declar că sunt de acord cu recoltarea şi donarea de celule suşe (stem) hematopoietice medulare sau periferice în beneficiul . . . . . . . . . . .

Înţeleg gestul meu ca fiind un act profund umanitar. Asupra mea nu au fost făcute niciun fel de presiuni. Nu condiţionez această donare de obţinerea vreunei recompense materiale pentru mine, familia mea sau terţe persoane.

Data . . . . . . . . . .
Tatăl. . . . . . . . . .
Mama. . . . . . . . . .
Reprezentantul legal. . . . . . . . . .
Preşedintele tribunalului1. . . . . . . . . .

 

1 Preşedintele tribunalului în a cărui circumscripţie teritorială se află sediul centrului unde se efectuează transplantul sau al tribunalului în a cărui circumscripţie teritorială locuieşte donatorul semnează numai pentru donatorii minori care au cel puţin 10 ani.

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Sunt valabile toate comentariile de la Anexa 1.
  • „…donarea de celule … în beneficiul . . . . . . . . . . .” – În beneficiul cui, a ce, cărei entităţi, cărei valori, al cărui proces, etc., al cui este beneficiul zis?
  • Rezultatele şi metodele experimentelor genetice bazate pe celulele stem nu pot fi calificate drept gest umanitar, ele fiind o abominaţie.

*

ANEXA Nr. 3

CRITERII DE DIAGNOSTIC
pentru confirmarea morţii cerebrale

I. Datele pe care trebuie să le conţină actul constatator:

Diagnosticul morţii cerebrale se stabileşte pe baza următoarelor criterii:

  1. absenţa reflexelor de trunchi cerebral;
  2. absenţa ventilaţiei spontane, confirmată de testul de apnee (la un Pa CO2de 60 mmHg);
  3. traseu electroencefalografic care să ateste lipsa electrogenezei corticale sau angiografia celor 4 axe vasculare carotidiene ori scintigrafia cerebrală cu technetiu sau angioCT cranian care să ateste lipsa circulaţiei sanguine intracerebrale.

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Moartea cerebrală nu este sinonimă cu moartea persoanei!
  • Moartea cerebrală poate fi indusă!
  • Moartea cerebrală poate avea cauze reversibile! (şoc, hipotermie, etc.)
  • Moartea cerebrală poate fi temporară! Comatoşii au dreptul la viaţă şi nu trebuie ucişi!
  • Procedurile de stabilire a diagnosticului sunt invazive şi abuzive dpdv psiho-fiziologic – vezi articolul “Frauda donării de organe“.
  • Chiar dacă funcţiile cerebrale au încetat, temporar sau nu, persoana simte durerea, ea fiind încă vie.

*

Setul de examinări prevăzut la pct. I, care confirmă moartea cerebrală, se repetă la un interval de cel puţin 6 ore pentru adulţi. Pentru copii, intervalul este de 48 de ore pentru nou-născutul cu vârsta între 7 zile şi 2 luni, 24 de ore pentru copilul cu vârsta între 2 luni şi 2 ani şi 12 ore pentru copilul cu vârsta între 2 şi 7 ani. Pentru copiii cu vârsta peste 7 ani, intervalul este acelaşi ca la adulţi.

La nou-născutul cu vârsta mai mică de 7 zile nu se declară moartea cerebrală.

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Omul este om viu de la formarea primei celule-zigot până la încetarea totală a tuturor funcţiilor vitale. Omul este om şi de la naştere până la ziua a şaptea de viaţă! Este inacceptabilă pleiada de proceduri agresive de stabilire a morţii cerebrale pe NICI UN OM, cu atât mai puţin pe un nou-născut.
  • Conceptul că nou-născutul nu ar fi om deplin este anticonstituţional şi, mai mult, demonstrează intenţia Ministerului ca pe viitor cele mai inumane şi mai abominabile experimente de transplant, de prelevare de celule stem şi alte proceduri genetice vor fi făcute pe feţi şi pe nou născuţi, din moment ce nu sunt consideraţi oameni, fiinţe vii, şi moartea lor nu e considerată moarte.

 *

II. Cauza care a determinat moartea cerebrală trebuie să fie clar stabilită.

III. Excluderea altor cauze reversibile care ar putea produce un tablou clinic asemănător cu cel din moartea cerebrală (hipotermia, mai mică de 35°C, medicamente depresoare ale sistemului nervos central, hipotensiune arterială – presiune arterială medie mai mică de 55 mmHg).

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Dacă aceste cauze sunt reversibile, este implicit că neacordarea tuturor posibilităţilor de reversie este sinonimă cu crima.
  • Cine va face, în ce mod şi în ce va consta excluderea cauzelor reversibile? Exprimarea ambivalentă şi lacunară favorizează delictul – ascunderea sau ştergerea de dovezi cu privire la cauza morţii sau procedurile efectuale, cantităţile de medicamente, etc.)

*

IV. Diagnosticul de moarte cerebrală va fi stabilit de 2 medici primari anestezie – terapie intensivă sau de un medic primar anestezie – terapie intensivă şi un medic primar neurologie sau neurochirurgie.

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Din moment ce toate datele medicale vor fi stocate online şi accesibile oricui, problemele care ar putea declanşa moartea cerebrală ar putea fi speculate cu scopul prelevării de organe. Acesta pare a fi intenţia întregului Ordin 1170.
  • Medicii anestezişti vor fi unicul for decizional asupra vieţii unui om şi asupra operabilităţii sistemului de trafic cu părţile trupului cuiva, o prerogativă de putere mai mare decât acordă Constituţia.
  • Cu o asemenea legislaţie, chiar dacă oamenii vor prefera să moară acasă, decât să fie hăcuiţi prin spitale pentru organe şi ţesuturi, cine garantează că trupul lor nu va fi violat şi ciopârţit după moarte, la decizia rudelor, medicilor, etc.? Va trebui să ne îngropăm în secret, doar ca să scăpăm de măcelărire?…

*

V. Diagnosticul de moarte cerebrală va fi înregistrat în următorul protocol:

PROTOCOL DE DECLARARE A MORŢII CEREBRALE

Numele donatorului: . . . . . . . . . ., vârsta: . . . . . . . . . ., F.O. nr. . . . . . . . . . ., cauza morţii cerebrale: . . . . . . . . . ., debutul comei: data: . . . . . . . . . ., ora: . . . . . . . . . . . .

 

Criterii de diagnosticare a morţii cerebrale:

             
  EXAMEN NEUROLOGICZiua D
Ora D
Evaluare
  I II
     
     
  1) Reflex pupilar fotomotor (a se folosi lumina puternică)    
  2) Reflex cornean    
  3) Reflex de vomă    
  4) Reflex de tuse    
  5) Răspuns motor în aria nervilor cranieni (a se apăsa patul unghial, şanţul nazo-genian şi zona supraciliară)    
  6) Reflex oculo-cefalic (deviaţia conjugată a privirii la mişcarea bruscă a capului în plan orizontal şi vertical)    
  7) Reflex oculo-vestibular (deviaţia conjugată a privirii când se irigă conductul auditiv extern cu 50 ml, apă la 4°C; a se asigura în prealabil de integritatea timpanului)    
  8) Evaluarea respiraţiei spontane:  
  – prezenţa mişcărilor respiratorii spontane, anterior efectuării testului de apnee    
  – testul de apnee:
  1. Se preoxigenează pacientul timp de 10 minute cu oxigen 100%.
  2. Se realizează gazometria: PaCO2bazal trebuie să fie 36-40 mmHg.
  3. Se deconectează pacientul de la ventilator timp de 10 minute. Se menţine sonda de oxigen cu un debit de 6-12 l/min. pe sonda endotraheală.
  4. Se realizează din nou gazometria: PaCO2trebuie să fie minimum 60 mmHg la sfârşitul perioadei de deconectare.

  PaCO2pHPaO2 0’I    II    5’I    II    10’I    II    15’I    II    – prezenţa mişcărilor respiratorii spontane în timpul testului de apnee

Electroencefalograma sau angiografia celor 4 axe vasculare carotidiene sau scintigrafia cerebrală cu technetiu sau angioCT cranian care să ateste lipsa circulaţiei sangvine intracerebrale:

A = Medic primar ATI

B = Medic primar ATI sau neurolog sau neurochirurg

Moartea cerebrală a numitului/numitei . . . . . . . . . . a fost declarată la data de . . . . . . . . . ., ora . . . . . .

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Procedurile ÎNSELE pot agrava starea pacientului.
  • Asociațiile medicale internaţionale nu au acceptat şi nu au demonstrat încă omenirii lipsa de riscuri şi beneficiile etice ale unor astfel de definiţii şi proceduri constatatoare. Dimpotrivă, acestea sunt contestate şi de bioeticieni, şi de specialiştii neurologi.

*

 

ANEXA Nr. 4

DECLARAŢIE

 

Subsemnatul (Subsemnata), . . . . . . . . . ., în calitate de soţ/soţie, părinte, copil major, frate, soră, rudă până la gradul IV sau reprezentant legal al numitului (numitei) . . . . . . . . . . – decedat (decedată), declar că sunt de acord cu recoltarea şi cu donarea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule: . . . . . .‚

Declar că înţeleg gestul meu ca fiind un act profund umanitar şi nu am niciun fel de pretenţii materiale sau de altă natură. Asupra mea nu au fost făcute niciun fel de presiuni.

Reprezentantul donatorului,
. . . . . . . . . .
(gradul de rudenie)
Data . . . . . . . . . .

Semnătura . . . . . . . . . .

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

Vezi şi comentariile la Anexa 1.

  • Este inacceptabil ca altcineva decât persoana căreia aparţine trupul să hotărască ceva cu privire la acesta – este un act care neagă orice principiu de drept şi toată legislaţia internaţională în vigoare. În virtutea lor şi a Codului Penal, emitentul ar trebui să execute pedeapsă pentru un atare concept, exprimare, intenţie şi formă.
  • Trupul este ocrotit de lege. Nimeni nu are dreptul de a-l viola, nici în timpul vieţii, nici după moarte, nici de către rude, nici pentru bani, nici de către ministere, nici de către medici. Trupul nu aparţine decât omului însuşi, iar omul însuşi, lui Dumnezeu.

 

*

PROTOCOL DE RESUSCITARE

PROTOCOL DE RESUSCITARE PENTRU ADULT

 01.Protocol.resuscitare.adult

 

PROTOCOL DE RESUSCITARE PENTRU COPIL

 02.Protocol.resuscitare.copil

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Intenţia Ordinului este de a declara o sinonimie între moartea cerebrală şi donarea de organe, sinonimia reală fiind între donarea de organe şi uciderea pacientului.
  • Procedurile de transplant sunt abuzive iar expresiile care le reprezintă sunt lacunare, dând loc la un variat malpraxis.
  • Intenţia Ministerului nu este, nici nu pare, şi nici măcar nu se străduieşte să pară nobilă, scopul fiind în mod evident, beneficiile materiale pe care le va dobândi, dar pe care, în mare parte, deja le-a dobândit, cu ani în urmă când a semnat precontractele şi contractele în acest sens.

*

ANEXA Nr. 6

ROMÂNIA

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE TRANSPLANT

Nr. . . . . . . . . . ./Data . . . . . . . . . .

 

AUTORIZAŢIE DE EXPORT

Având în vedere faptul că pe teritoriul României nu există niciun primitor compatibil pentru următoarele organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule de origine umană şi/sau alte elemente ori produse ale corpului uman . . . . . . . . . ., în baza art. 3 lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 79/2004 pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 588/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi în baza art. 12 lit. k) şi art. 21 lit. j) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 183/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare, a organigramei, a componenţei Consiliului ştiinţific al Agenţiei Naţionale de Transplant, precum şi atribuţiile directorului adjunct strategie-management al Agenţiei Naţionale de Transplant, cu modificările şi completările ulterioare, se autorizează echipa de transplant . . . . . . . . . ., condusă de dr. . . . . . . . . . ., legitimat cu paşaportul nr. . . . . . . . . . ., pentru prelevarea şi transportul către . . . . . . . . . . a următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule umane . . . . . . . . . ., recoltate de la un donator decedat la Spitalul . . . . . . . . . ., pentru utilizare terapeutică.

Directorul executiv al Agenţiei Naţionale de Transplant,. . . . . . . . . .

Persoana nominalizată în baza Directivei 25/2012/UE a Comisiei din 9 octombrie 2012 de stabilire a procedurilor de informare pentru schimbul, între statele membre, de organe umane destinate transplantului, responsabilă cu transmiterea de informaţii în ceea ce priveşte schimbul de organe. . . . . . . . . .

Avizat pentru legalitate
. . . . . . . . . .

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Titlul „Autorizaţie de export” demonstrează că Ministerul consideră trupul uman drept marfă, şi se erijează în exportator autorizat. NU VĂ E RUŞINE?!
  • Din punct de vedere medical, orice cetăţean este mai înrudit biologic cu cetăţenii ţării sale, are mai multe compatibilităţi chimo-fiziologice decât cu orice altă naţiune şi stat. A spune că nu există nici un primitor compatibil printre ceilalţi 25 de milioane de români, dar că această compatibilitate ar fi mai mare faţă de cetăţeni din alte ţări este o minciună sfruntată.
  • Dincolo de minciună, mult mai evident devine scopul întregii campanii de carduri de sănătate şi de aşa-zisa reformă a sănătăţii, desfiinţarea a zeci de spitale, gradul de sărăcie a cadrelor medicale şi al spitalelor, ca şi lipsa de asistenţă medicală de calitate, şi scăderea respectului faţă de pacient fiind lucruri agravate direct proporţional cu „reforma”. Adevăratul scop al reformei este, precum ilustrează titlul: EXPORTUL de organe. Dacă românilor li s-a luat cămaşa de pe ei, urmează a li se lua şi pielea, şi organele, şi oasele, şi sângele… Cine vă dă dreptul să ne vindeţi organele, domnilor? Doar pentru că ciocoii pământului ni l-au vândut de sub picioare, vă consideraţi îndreptăţit să ne vindeţi înseşi tălpile? Şi dacă ciocoii spiritului ne-au vândut cerul, poezia şi valorile, vă consideraţi îndreptăţit să ne vindeţi şi ochii şi inima?
  • Medicul transportor se va legitima… cu paşaportul? Nu şi cu avize medicale? Ce fel de standarde de siguranţă sunt acestea?
  • Numele donatorului, nu e inclus. Pentru protejarea cui? Din moment ce donatorul a murit după transplant, nu mai poate fi protejat de cei ce l-au ucis, iar primitorul bineînţeles că ar dori să ştie cine i-a oferit preţul vieţii.
  • Agenţia Naţională de transplant nu e naţională, ci inter-naţională, scopul fiind cel declarat de ea însăşi: „pentru schimbul, între statele membre, de organe umane destinate transplantului”.

*

ANEXA Nr. 7

DECIZIE

 

Prelevarea în scop terapeutic de la cadavrul . . . . . . . . . . din spitalul . . . . . . . . . . a următoarelor organe . . . . . . . . . ., ţesuturi . . . . . . . . . . şi celule . . . . . . . . ., în vederea efectuării procedurilor de transplant,nu afectează rezultatele autopsiei medico-legale.

Data şi ora . . . . . . . . . .

Medic legist. . . . . . . . . .

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

Această declaraţie jigneşte inteligenţa cetăţenilor. Orice modificare a trupului celui decedat afectează rezultatul autopsiei. Nu doar creşele şi spitalele româneşti, ci şi morgile vor fi, deci, pieţe preferate pentru lupii noii ere!

*

 

ANEXA Nr. 8

ROMÂNIA

MINISTERUL SĂNĂTĂŢII

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE TRANSPLANT

Nr. . . . . . . . . . ./Data . . . . . . . . . .

AUTORIZAŢIE DE IMPORT

 

Având în vedere faptul că pe teritoriul României nu există niciun organ şi/sau ţesuturi şi/sau celule şi/sau alte elemente sau produse ale corpului uman compatibile şi disponibile pentru pacientul . . . . . . . . . ., cu diagnosticul . . . . . . . . . ., în baza art. 3 lit. k) din Ordonanţa Guvernului nr. 79/2004 pentru înfiinţarea Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 588/2004, cu modificările şi completările ulterioare, şi în baza art. 12 lit. k) şi art. 21 lit. j) din Regulamentul de organizare şi funcţionare a Agenţiei Naţionale de Transplant, aprobat prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 183/2005 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare, a organigramei, a componenţei Consiliului ştiinţific al Agenţiei Naţionale de Transplant, precum şi atribuţiile directorului adjunct strategie-management al Agenţiei Naţionale de Transplant, cu modificările şi completările ulterioare, se autorizează importul de . . . . . . . . . . (Se specifică organul, ţesutul, celula sau alte elemente ori produse ale corpului uman.) de la . . . . . . . . . . din ţara . . . . . . . . ., pentru a fi utilizat în scop terapeutic în (secţia/spitalul). . . . . . . . . . . .

Autorizaţia s-a eliberat ca urmare a cererii înaintate de către . . . . . . . . . . (Se specifică secţia, spitalul.), înregistrată cu nr. . . . . . . . . . . la data de . . . . . . . . . . .

Directorul executiv al Agenţiei Naţionale de Transplant,. . . . . . . . . .

Persoana nominalizată în baza Directivei 25/2012/UE a Comisiei din 9 octombrie 2012 de stabilire a procedurilor de informare pentru schimbul, între statele membre, de organe umane destinate transplantului, responsabilă cu transmiterea de informaţii în ceea ce priveşte schimbul de organe. . . . . . . . . .

Avizat pentru legalitate
. . . . . . . . . .

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Vezi şi comentariile de la Autorizaţia de Export.
  • Autorizaţia e numită de IMPORT, ca la mărfuri, ca la obiecte, deşi privesc componentele unei fiinţe umane, a cărei integritate ante şi post mortem sunt garantate de Legislaţia mondială, şi lezarea integrităţii căreia, săvârşită fie verbal, fie fizic, se pedepseşte penal.
  • pentru a fi utilizat în scop terapeutic în (secţia/spitalul). . . . . . . . . . .” demonstrează clar că nu cu scopul salvării unui om, ci în scopul cercetării medicale, a experienţelor pe oameni se face zisul import.
  • Românul e mai compatibil biochimic cu un alt român, nu cu altă naţiune U.E. Afirmaţia că în toată ţara nu există compatibilitate cu primitorul este mincinoasă şi stă împotriva ştiinţei medicale.
  • Creştinul nu are voie să primească organe sau sânge de la necreştin.

*

 

ANEXA Nr. 9

1. FIŞA PRELEVARE ORGANE ŞI ŢESUTURI

                       
  Numele donatorului
CNP
Data şi ora recoltării:
Centre participante:
Centrul donator
  Evaluare renală Evaluare pulmonară
Zile de intubare
Secreţii
Traumatism toracic DA/ NU
Caracteristici
Evaluare hepatică Internare Finală
    Internare Finală
  Uree    
  Creatinină     Bilirubină directă    
  Sediment urinar L . . . . . . . dens. . . . . . . . proteine. . . . .
gluc. . . . . . . corpi cetonici . . . . . . hematii. . . . nitriţi . . . .
Diureză Ultima oră
Ultimele 24 oreDiabet insipid DA / NU
Tratament
Urocultură
Bilirubină totală    
  GOT    
  GPT    
  LDH    
  Albumine    
  Proteine totale    
  Colesterol    
  Gazometrie Trigliceride    
  Data
Ora
        Evaluare pancreatică Internare Finală
  pO2         Amilaze    
  Lipaze    
  Prelevare piele DA/NU Ora
Zone donatoare/ Suprafaţa
pCO2         Glicemie    
  FiO2         Evaluare cardiacă Internare Finală
    HCO3         CPK    
  CPK MB, troponine    
  Prelevare oase DA/NU Ora
Enumerare
pH         TA sistolică/diastolică    
            Frecvenţa cardiacă    
  PVC
Ecocardiografie
Coronarografie
   
  Prelevare tendoane DA/NU Ora
Enumerare
Măsurători pe Rx toracic – ICT
Sinus costo-frenic drept-stâng:
Sinus costo-frenic la apexul pulmonar:
Drept cm
Stâng cm
Hipotensiune Da/ NU
Caracteristici:
  Prelevare cornee DA/NU Ora Observaţii: Stop cardiac Da/ NU
Durata
Resuscitare
  Medic coordonator /telefon Tipizare HLA Observaţii

 

2. FIŞA PENTRU DECLARAREA DONATORULUI
(caracterizarea donatorului)

                                         
  Numele donatorului Grup
Rh
Vârstă Kg Înălţime Perimetru abdominal Data Ora începerii Ora clampării aortei Ora extracţiei
  Perimetru toracic Centrul donator
  CNP Sex Diagnostic/Cauza decesului Organe oferite:
Organe prelevate:
  Ţesuturi oferite:
Ţesuturi recoltate:
  Prima declarare a morţii
cerebrale data/ora
A doua declarare a morţii cerebrale data/ora
  Ionogramă Na K Ca Mg
  Consimţământul familiei Nume/telefon aparţinător Internare        
  Serologie Finală        
  Sarcina Ag HBs Ag HVC Antecedente
Rx toracic – indice cardio-toracic
EKG
Coagulare Internare Finală
  APTT, TS, TC    
  Ac HBc Ac HBs Ac Anti HVC Timp
protrombină
   
  LUES
VDRL TPHA
Ag HIV Ac HIV Indice protrombină    
  INR    
  CMV
IgG IgM
Toxo
IgG IgM
Ebstein-Barr
IgG IgM
Nr. trombocite    
  Fibrinogen –    
  Medicaţie
Dopamină Din data de
Doză
Noradrenalină Din data de
Doză
Hemoleuco- gramă    
  Hemoglobină    
  Ecografie
Ficat : LS LC LD
Hematocrit    
  Nr. hematii    
  Leucocite    
  Antibiotice Din data de
Tipul/doza
Altele
Structură colecist VP mm CBP mm
Pancreas structură
Splină structură
RD mm, structură
RS mm, structură
Tomografie computerizată:
Altele
Neutrofile %    
  Segmentate %    
  Nesegmentate
%
   
  Limfocite %    
  Monocite %    
  Eozinofile %    
  Bazofile %    
  Temperatură
Observaţii:
Transfuzii DA / NU
Plasmă DA / NU
                                               

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Fişa de mai sus nu e CV-ul lui Frankenstein, ci o declaraţie de ură împotriva cetăţeanului român. Iată cât de nonşalant-ştiinţific se prezintă cruzimea şi inumanitatea felului în care e privit şi manevrat trupul unui cetăţean care ar trebui protejat de stat şi slujit de Ministerul Sănătăţii.
  • Totuşi, dacă există cetăţeni care doresc să fie desfăcuţi în bucăţele înainte sau după moarte, prerogativa Statului este să-i sfătuiască să nu facă asta, nu să speculeze gestul ignobil, numindu-l nobil, şi să-l faciliteze.

*

ANEXA Nr. 10

DECLARAŢIE

Subsemnatul (Subsemnata), . . . . . . . . . ., informat (informată) şi conştient (conştientă) asupra riscurilor şi beneficiului transplantului de organe, ţesuturi şi celule umane, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare referitoare la prelevarea şi transplantul de organe, ţesuturi şi celule umane, declar că sunt de acord cu primirea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule umane: . . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .
Semnătură pacient . . . . . . . . . .
Semnătura unui membru al familiei sau a reprezentantului legal1. . . . . . . . . .

 

1 În cazul în care primitorul este în imposibilitatea de a-şi exprima consimţământul, acesta poate fi dat în scris de către unul dintre membrii familiei sau de către reprezentantul legal al acestuia.

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Nu este de la sine înţeles că pacientul doreşte să primească organe şi ţesuturi străine! Marea majoritate a cetăţenilor NU DORESC, nici să dea, nici să primească, fie din motive medicale, fie etice, fie de conştiinţă. Dacă oamenii sunt scrupuloşi şi cu privire la un aliment tranzitiv, cu atât mai mult sunt reticenţi, prudenţi şi refractari la ideea primirii unui organ străin în interiorul propriului trup, acest lucru fiind identic, din punct de vedere fizic şi moral, cu un viol.
  • Trecută ca notă de subsol, deşi este esenţială şi motiv principal al anexei, posibilitatea ca o rudă să primească donarea în numele altcuiva este abuzivă şi ilegală.
  • Expresia „riscurilor şi beneficiului” arată că sunt mai multe riscuri – ale pacientului, şi un singur beneficiu – nu al pacientului, ci al sistemului de trafic cu organe.

*

ANEXA Nr. 11

DECLARAŢIE – DECIZIE

Conducerea Secţiei . . . . . . . . . . din Spitalul . . . . . . . . . . a încercat prin toate mijloacele uzuale să ia legătura cu familia (urmaşii, reprezentanţii legali) numitului (numitei) . . . . . . . . . ., aflat (aflată) pe lista de aşteptare în vederea transplantului de . . . . . . . . . . . Întrucât acest lucru nu a fost posibil în intervalul de timp avut la dispoziţie, pentru evitarea decesului primitorului, s-a hotărât începerea transplantului în ziua de . . . . . . . . . ., ora . . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .
Medic şef de secţie, . . . . . . . . . .
Medic curant, . . . . . . . . . .

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Această Anexă este un alt exemplu de exprimare ambivalentă: „a încercat prin toate mijloacele uzuale”, „numitul aflat pe lista de aşteptare în vederea transplantului” – în vederea donării sau a primirii? Lacuna şi ambivalenţa favorizează delictul efectuării, ilegale, şi fără consimţământ, atât a donării, cât şi a primirii.
  • Persoana are, garantat prin lege, dreptul la viaţă. Dar dreptul la viaţa cuiva nu este mai prejos de dreptul la viaţă al altcuiva! Decesul este un fapt general şi inevitabil. Exprimarea „pentru evitarea decesului primitorului” este neavenită, evitarea decesului fiind un lucru imposibil. Dacă persoana deja a acceptat donarea şi cealaltă persoană deja a acceptat primirea, acesta fiind singurul caz legal pentru săvârşirea oricărui transplant, decizia a fost luată de ambii la semnarea listei de aşteptare, şi prin urmare, nemaifiind nevoie de decizia medicilor, anexa de faţă ar fi, în mod logic, inutilă. Însă Anexa 11 se referă, de fapt, la familia şi situaţia când unul dintre cei doi, respectiv donatorul sau primitorul, nu şi-au dat nicidecum acordul pentru a da sau a primi transplantul, ceea ce face Anexa complet ilegală – a lăsa decizia nici măcar în mâna mai multor rude, ci numai în mâna medicilor este o nedreptate strigătoare la cer.
  • Cetăţeanul are, tot garantat de Constituţie, dreptul de a nu acţiona, (nici el însuşi, nici prin decizia altcuiva), împotriva drepturilor sale naturale, cum este cel de conştiinţă. Mai precis, are dreptul de a trăi fără a fi părtaş la crima nimănui (a donatorului). Dreptul de a trăi cu conştiinţa împăcată este recunoscut ca superior din toate punctele de vedere dreptului de a-şi prelungi zilele, cu orice preţ, mai ales când acest preţ e sancţionat şi de legea morală, şi de cea penală. Nimeni nu are dreptul să ia această decizie decât persoana însăşi.

*

ANEXA Nr. 12

DECLARAŢIE

Subsemnatul (Subsemnaţii), . . . . . . . . . ., părinţi (copil major, frate, soră, reprezentanţi legali) ai numitului (numitei) . . . . . . . . . ., minor (minoră) □ persoană cu dizabilităţi psihice □, informat (informaţi) şi conştient (conştienţi) asupra riscurilor şi beneficiului transplantului de organe, ţesuturi şi celule umane, în concordanţă cu dispoziţiile legale în vigoare referitoare la prelevarea şi transplantul de organe, ţesuturi şi celule umane, declar (declarăm) că sunt (suntem) de acord cu primirea următoarelor organe şi/sau ţesuturi şi/sau celule umane: . . . . . . . . . ., pentru . . . . . . . . . . .

Data . . . . . . . . . .
Semnătura reprezentantului legal . . . . . . . . . .
Medic şef de secţie. . . . . . . . .

 

 

CONTESTARE – CETĂŢENII STATULUI ROMÂN VERSUS MINISTERUL SĂNĂTĂŢII:

  • Studiile puţinelor transplanturi efectuate în lume până acum dau mărturie că majoritatea pacienţilor primitori de organe spun că sunt chinuiţi de conştiinţă, simţindu-se vinovaţi de moartea donatorului.
  • Prelungirea vieţii trupului nu scuză şi nu preţuieşte cât moartea sufletului şi a conştiinţei.
  • „sunt (suntem) de acord cu primirea următoarelor organe pentru…..” – nu rezultă că e pentru cineva, ci pentru ceva. 

*

CONCLUZII

Nivelul nedreptăţii la care a ajuns ideologia antiumană şi anticreştină impusă cetăţenilor români este ilustrată variat. Întâi, prin faptul că mulţi clerici nu mai apără, de ani buni, nici ortodoxia, nici însăşi viaţa credincioşilor (ca în perioada uniaţiei, când clerul apostazia, iar monahii şi poporul erau muceniciţi fiindcă apărau credinţa). Apoi, prin faptul că nu există justiţie, şi orice nedreptate e răsplătită de un sistem în întregime corupt. Apoi, prin faptul că, o dată cu renunţarea la suveranitatea ţării prin aderarea la U.E., multe din legile nou adoptate sunt de o răutate vădită, cu scop unic şi general: dispariţia românilor de pe aceste meleaguri, într-o primă etapă, şi dispariţia istoriei şi existenţei lor de pe faţa pământului, ca o a doua etapă. Motivul urâtorilor e acelaşi de secole: invidia faţă de calităţile spirituale ale românilor, şi lăcomia după bogăţiile ţării. Un motiv relativ recent, doar de 150 de ani, este planul masonic de a eradica comunităţile creştine. Ce se întâmplă în Siria este mai mult decât clar. Grecia, altă comunitate creştină adusă la sapă de lemn. Bulgaria, la un pas de acelaşi lucru. Serbia, distrusă. Macedonia, la fel. Turcia, Irak, Siria nu mai adăpostesc aproape nici un creştin. Toate măsurile de decimare sunt luate nu împotriva oamenilor, la întâmplare, ci împotriva creştinilor, expres.  

Conform înţelegerii universale, fiinţa umană este un composit din Trup (armonie a unor complexe formaţiuni biochimice) şi Suflet (suflu vital şi procese intelective, volitive şi cognitiv-senzitive). A considera trupul uman drept masă de export este un abuz inacceptabil, un atac la viaţa şi integritatea cetăţenilor, şi obligă la implicarea Ministerului Apărării. Dacă acesta nu s-a sesizat, concluzia logică este că cetăţenii sunt datori să se apere singuri, în primul rând evitând spitalele.

Conceptul Ministerului Sănătăţii asupra trupurilor propriilor cetăţeni aminteşte de ideea că trupurile evreilor ucişi la Auschwitz au fost transformate în săpun. Cine ştie la ce vor fi folosite trupurile a 25 de milioane de români, la ce fel de produse cosmetice, şi pentru cosmetizarea cui?

Conceptul de „moarte cerebrală” nu este sinonim cu moartea efectivă a omului, şi nu girează nimănui dreptul de a începe proceduri de prelevare de organe şi ţesuturi. Este imperativă anularea procedurilor, a definiţiilor, şi a tuturor actelor acestui Ordin.

Singurul act legal este cel dintre donatorul de organe sau ţesuturi şi primitorul de organe sau ţesuturi, nominal, fără a fi desemnate alte persoane care să hotărască un asemenea gest, în numele altcuiva, ca eşafodaj al unei economii ilicite.

Premiza tuturor actelor aprobate de Ordinul 1170 e că toţi oamenii ar dori prelungirea vieţii în trup, chiar şi cu preţul morţii altei fiinţe umane, care nu e moartă, ci vie. Moartea cerebrală nu este moartea persoanei, mulţi comatoşi revenindu-şi la normal, după diferite perioade. Prezentul Ordin înlocuieşte Legea universală cu dogma marxist-darwinistă a materialităţii exclusive a existenţei umane, şi prin urmare este neconstituţional.

Acest Ordin scurtează la maxim durata stării comatoase pentru a se putea face măcelărirea persoanei încă vii. (Spre exemplu, câţiva vieţuitori ai acestei Mănăstiri au trecut prin şoc cardio-respirator, cu resuscitare, şi încă trăiesc, din fericire nu exista acest Ordin prin aplicarea căruia ei astăzi nu ar mai fi în viaţă). Ministerul Sănătăţii transformă cetăţenii români în piese de schimb, ucise cu premeditare şi exportabile. Apărarea Statului Român impune cerinţa de desfiinţare a Agenţiei Naţionale de Transplant, ca ilegală financial şi etic, ca fiind trădătoare intereselor naţionale, dimpreună cu toate entităţile care şi-au dat girul şi au creat această situaţie în perioada 1989-2014.

Bunul simţ ar cere ca autorii acestor legi, ei înşişi şi familiile lor până la al patrulea grad de rudenie, aşa cum scrie în aceste Anexe, să semneze şi să devină astfel donatori: să doneze celule stem, să se supună procedurilor de resuscitare, şi, la decizia arbitrară a vreunui anestezist, să fie exportaţi bucată cu bucată, aşa cum vor să facă întregii populaţii a României. Însă fiindcă suntem creştini, nu dorim răul nimănui, nici măcar al vrăjmaşilor noştri, ci cerem de la Dumnezeu să îi lumineze, să le schimbe gândul cel rău şi să rescrie toată această legislaţie anti-umană.

 Petru Vodă